پ 09 فروردین 1403 ساعت 11:54

امام جمعه پاوه حوادث تروریستی تهران را به شدت محکوم کرد

امام جمعه پاوه حوادث تروریستی تهران را به شدت محکوم کرد

به گزارش سلام پاوه:حاج ماموستا ملا قادر قادری،ظهر روز چهارشنبه ۱۷خرداد ۹۶ در کلاس تربیتی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان پاوه،ضمن تأکید بر اهمیت تربیت صحیح گفت:باید تربیت را جدی گرفته و بدانیم که کار امروز ما باید نجات نسل جوان باشد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا قادری در کلاس تربیتی کارکنان آموزش و پرورش […]

به گزارش سلام پاوه:حاج ماموستا ملا قادر قادری،ظهر روز چهارشنبه ۱۷خرداد ۹۶ در کلاس تربیتی کارکنان آموزش و پرورش شهرستان پاوه،ضمن تأکید بر اهمیت تربیت صحیح گفت:باید تربیت را جدی گرفته و بدانیم که کار امروز ما باید نجات نسل جوان باشد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:ماموستا قادری در کلاس تربیتی کارکنان آموزش و پرورش پاوه، با اظهار تأسف از حوادث تهران،افزود:اینجانب اقدامات تروریستی داعش را در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی به شدت محکوم می کنم و امیدوارم این حوادث سبب هشیاری همه و بخصوص مسئولان گردد.

وی سپس به حوادث تروریستی امروز صبح تهران اشاره کرد و افزود:شب گذشته در کنار بحث اخلاقی در مسجد قباء پاوه،نسبت به اوضاع منطقه و تسلط رسانه های مجازی بر جوانان و همچنین رشد فکر تندروی هشدار دادم و عرض کردم باید خیلی هشیار باشیم؛ که متأسفانه نتیجه بحث دیروز را امروز در حرم امام و مجلس شورای اسلامی دیدیم و شنیدیم.

ماموستا قادری با اظهار تأسف از حوادث تهران، افزود:اینجانب اقدامات تروریستی داعش را در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی و مجلس شورای اسلامی به شدت محکوم می کنم و امیدوارم این حوادث سبب هشیاری همه و بخصوص مسئولان گردد تا ان شاء الله دیگر شاهد چنین جنایاتی نباشیم.