ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:04

جشن بزرگ گلریزان با شکوه در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

جشن بزرگ گلریزان با شکوه در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات جشن بزرگ گلریزان صبح چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۶ در سالن سینما فرهنگ اداره ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این آئین باشکوه که در ماه پرخیر و برکت رمضان و با استقبال […]

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات جشن بزرگ گلریزان صبح چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۳۹۶ در سالن سینما فرهنگ اداره ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این آئین باشکوه که در ماه پرخیر و برکت رمضان و با استقبال خیرین و مسئولان شهرستان پاوه برگزار شد در این مراسم در ابتدا دادستان شهرستان پاوه ضمن خیر مقدم از کلیه خیرین حامی انجمن و اعضا و معتمدین انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات تقدیر کرد.

فرماندار پاوه در این مراسم به وضعیت زندان وزندانیان شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت : خوشبختانه زندان پاوه نسبت به زندانهای شهرستان های دیگر خالی است و باید همه در جامعه تلاش کنیم تعریف زندان و زندانی را به شیوه درست جای بندازیم و تلاش کنیم کسانی که بخاطر جرم های غیر عمد و مالی در زندانها هستند با مساعدت و گذشت آنها را به آغوش خانواده و فرزندانشان بازگردانیم.

ایده پور به گذشت و از خودگذشتی مردم پاوه اشاره کرد و گفت: افتخار میکنم در شهری هستم که ایمان ، گذشت و ایثار مردمانشان زبانزد همه ایران است.

وی از فعالیت انجمن ها و NGO های فعال پاوه تقدیر کردو گفت : انجمن حمایت از زندانیان پاوه یکی از انجمن های بسیار موفق شهرستان می باشد که لازم است به پاس برگزاری این مراسم ارزشمند و نیکو از اعضای آن قدر دانی شود.

ماموستا قادری در این مراسم ضمن تقدیر از بانیان جلسه و قدر دانی از آنها از منظر قرآنی به موضوع بخشش و کمک خیر پرداخت و لزوم توجه به خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد را ضروری دانست.

وی گفت : اعضای این انجمن مورد اعتماد بنده هستند و مطئن هستم تمامی کمکهای خیری که می شود در جای درست خود هزینه می شود و بدست خانواده های نیازمند انجمن می رسد.

پخش کلیپی زیبا با موضوع عملکرد یکسال گذشته انجمن و اهمیت کمک به خانواده های زندانیان، اجرای مسلط شاعر خوش ذوق شهرستان پاوه آقای جمال مرادی ، اجرای زیبای گروه مولودی خوانی و دف نوازی آموزشگاه ده نگ پاوه به سرپرستی هنرمند پیمان حسن زاده از جمله برنامه های این جشن باشکوه بود.

در پایان همچون سالهای گذشته خیرین و نیکو کاران متدین و انسان دوست شهرستان پاوه مبلغی بالغ بر ۶۰ میلیون تومان را برای حمایت از خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات اهداء کردند همچنین با رایزنی های مهندس جلیل علیزاده مدیر عامل انجمن مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان نیز از سازمان زندانهای کل کشور برای انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات اختصاص داده شد.

گزارش : فرهاد صالحی و کیهان محمدی

 

یک پاسخ برای “جشن بزرگ گلریزان با شکوه در پاوه برگزار شد/ گزارش تصویری

  • بهمن عزیزی در تاریخ خرداد 18, 1396 گفت:

    با سلام و عرض ادب و احترام
    بر خود لازم میدانیم ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از حضور گرم همه نیکوکاران و خیرین عزیز در مراسم جشن کمک به زندانیان نیازمند و خانواده های آنان ، از حسن نیت و ارشادات امام جمعه معزز و دلسوز جناب حاج ماموستا قادری و زحمات بی دریغ و بدون چشمداشت شبانه روزی برادر عزیزم جناب آقای علیزاده مدیر عامل محترم انجمن و کلیه معتمدان دلسوز و عزیز انجمن حمایت زندانیان و دیگر مسءولین محترم پاوه در این راستا صمیمانه سپاسگزاری نمایم
    یقینا دعای خیر نیازمندان در این ماه مبارک ضامن سلامتی و عاقبت بخیری همه نیکوکاران و خیرین ارجمند خواهد بود.
    از درگاه الله مهربان برای همه آن عزیزان سلامتی و سربلندی و عاقبت بخیری خواستاریم
    ارادتمند و دعاگوی خیر همه شما عزیزان
    بهمن عزیزی