ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:16

مسابقه بزرگ تفسیر قرآن(سوره فصلت)در ماه مبارک رمضان

مسابقه بزرگ تفسیر قرآن(سوره فصلت)در ماه مبارک رمضان

به گزارش سلام پاوه:وب سایت پینوس به مناسبت ماه رحمت الهی،برای پنجمین سال متوالی اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم(سوره فصلت)می نمابد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این آزمون با هدف افزایش ارتباط و همنشینی با قرآن کریم و درک مفاهیم آن از سوره فصلت،۲۵ رمضان المبارک(۳۰ خرداد ماه)سال جاری رأس ساعت ۱۹ در […]

به گزارش سلام پاوه:وب سایت پینوس به مناسبت ماه رحمت الهی،برای پنجمین سال متوالی اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم(سوره فصلت)می نمابد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این آزمون با هدف افزایش ارتباط و همنشینی با قرآن کریم و درک مفاهیم آن از سوره فصلت،۲۵ رمضان المبارک(۳۰ خرداد ماه)سال جاری رأس ساعت ۱۹ در مسجد صلاح الدین ایوبی برگزار می گردد.

جزئیات مسابقه تفسیر سوره فصلت به شرح ذیل می باشد:
۱-منبع و مرجع تمامی سوالات:کتاب تفسیر نور اثر دکتر مصطفی خرمدل(سوالات از همه بخش‌های کتاب به غیر از قواعد عربی، شامل:ترجمه،معنی لغات، تفسیر آیه به آیه، پیام آیات و … به شکل مفهومی طرح می‌شود.)

۲-تعداد سوألات:چهل سوأل چهارگزینه‌ای
۳-شرکت برای عموم (برادران و خواهران) آزاد است.
۴-تاریخ و نحوه برگزاری مسابقه:مسابقه به شکل آزمون تستی و در مدت زمان ۴۰ دقیقه،در روز سه شنبه ۲۵ رمضان ۱۴۳۸ ه.ق (۳۰/ ۳/۱۳۹۶)در مسجد صلاح الدین ایوبی رأس ساعت ۱۹:۰۰ برگزار خواهد شد.
۵-نحوه ارزیابی:مسابقه دارای نمره منفی بوده و هر پاسخ اشتباه سبب حذف یک چهارم (۴/۱) یک پاسخ صحیح می‌شود.
۶-جوایز ۱۰ نفر برتر:به ده نفر برتر ، هر نفر یک میلیون ریال اهدا می گردد.

توجه:علاقه‌مندان جهت شرکت درمسابقه، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۹۹۷۲۸ پیامک نمایند ، لازم به ذکر است فقط به اسامی ثبت نام شده برگه سوال تحویل داده می شود.

گفتنی است این مسابقه در حالی برای پنجمین سال متوالی برگزار می شود که سال پیش حدود ۴۰۰ نفر اقدم به ثبت نام نموده و در پایان از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.