پ 09 فروردین 1403 ساعت 11:46

گذری بر انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پاوه/فرزاد سلیمی

گذری بر انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پاوه/فرزاد سلیمی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ روزی حماسی و تاریخ ساز برای ملت ایران اسلامی و علل الخصوص مردم پاوه بود. روزی که با حضور حداکثری در پای صندوق های رای ریس جمهور و ریس دولت دوازدهم و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند و در حماسه ای بزرگ […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:روز ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ روزی حماسی و تاریخ ساز برای ملت ایران اسلامی و علل الخصوص مردم پاوه بود. روزی که با حضور حداکثری در پای صندوق های رای ریس جمهور و ریس دولت دوازدهم و اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند و در حماسه ای بزرگ و ماندگار خط بطلانی بر اندیشه های دشمنان ایران کشیدند.در مجال کوتاه گذری کوتاه خواهم داشت بر آنچه در انتخابات شورای اسلامی شهر پاوه گذشت و انتظارهایی که مردم از شورای منتخب برای چهار سال آینده شهرمان دارند.

پس از اعلام رسمی و نتیجه تایید و رد صلاحیت ها توسط هیاتهای محترم اجرایی و نظارت در شهرستان و هیات نظارت استان از مجموع ۳۶ نفر نامزدی که برای شورای شهر پاوه ثبت نام نمودند و انصراف تعدادی از این افراد چه در طول بررسی صلاحیت ها و چه بعد از تایید صلاحیت تنها ۲۶ نفر از افراد در گردونه این رقابت ها باقی ماندند. هرچند تصمیمات هیات های اجرایی و نظارت شهرستان موجب ایجاد شبهاتی برای نامزدها و مردم گردید اما هیات نظارت استان صلاحیت همه افراد را بجز یک نفر که انسانی پاک و معلمی دلسوز بود و عدم احراز صلاحیت ایشان موجب گله مندی امام جمعه محترم نیز گردید صلاحیت همه نامزدها تایید گردید.

رقابت ها آغاز شد. ستادهای انتخاباتی فعال گردید.تعریف ها و تمجیدها و گاها تخریب ها شروع شد.انتخاب برای مردم اندکی دشوار شد. برخی بدنبال سوابق کاری نامزدها بودند.برخی بدنبال عشیره گری و فامیلی. برخی از نامزدها بدنبال ایتلاف بودند.برخی از نامزدها از عدم توانایی شورای چهارم استفاده میکردند و عملکردشان را نقد میکردند.برخی از نامزدها که عضو فعلی شورا هم بودند شوراهای دوره قبل و جریان اکثریت شورای فعلی را مقصر عملکرد ضعیف خود می دانستند.برخی از نامزدها با دلایلی غیر اصولی سعی در تخریب رقبایشان داشتند.اما بسیاری از حقایق را مردم بخوبی میدانستند. و این مردم بودند که انتخاب نهایی را انجام دادند.

بالاخره با تمام کمی ها و کاستی ها.تخریب و تمجید ها.اعلام ائتلاف های همگون و نا همگون.ائتلاف های راست یا دروغ. وعده و وعید های انتخاباتی.هفته تبلیغات به پایان رسید.در این میان بودند نامزدهایی که حتی از چاپ یک پوستر یا بنر به دلایلی خودداری کردند و معتقد بودند که باید افراد را از روی کارایی آن فرد انتخاب کرد نه پوستر و بنر.نامزد دیگری بود که مردمی بودنش را ملاک شرکتش در انتخابات اعلام میکرد و به مردم وعده و وعید نمیداد. به سابقه قبلیش مطمئن بود حتی ستاد انتخاباتی هم نداشت،هرچند ستاد نداشت منزلش هر شب بدون دعوت قبلی پذیرای مردمی بود که به کاراییش اعتقاد داشتند.دیگران تخریبش میکردند اما او همچنان با رویی گشاده و خنده بر لب بر کسانی که تخریبش میکردند احترام میگذاشت و با حضور در ستادهایشان برایشان آرزوی موفقیت میکرد.

نامزد دیگری بود که در شهر جایی برای نصب پوستر و بنر دیگر نامزدها نگذاشته بود. نامزد دیگری هم که فقط با نصب چند بنر و حضور در ستادش اکتفا میکرد. نامزد دیگری هم بود که همیشه بدنبال ائتلاف بود آنهم ائتلافی یک نفره. و یا نامزدی که از طرف جریانی خاص و افرادی خاص حمایت میشد.با همه این اتفاقات و گاها جذابیت هایی وصف ناپذیر بالاخره روز ۲۹ اردیبهشت فرا رسید و با حضور پرشور مردم منتخبان مردم در شورای پنجم معرفی شدند. با اعلام اسامی و تایید صحت انتخابات پرونده انتخابات شورای پنجم نیز بسته شد و ترکیبی متشکل از آقایان لطف الهی.اسلامی نیا.مرادی.جراح زاده و احمدی. سکان شورای پنجم را در دست گرفتند. ترکیبی که میتواند آینده شهرمان را تغییر دهد. ترکیبی که با برنامه دقیق و منسجم میتوانند شهر هزار ماسوله را آباد و آباد تر سازد.

انتظار میرود منتخبان مردم در پارلمان شهری با وحدت و انسجام و با توجه به سوابق و درایتی که در وجودشان سراغ دارم بعنوان شورایی مقتدر و با هماهنگی لازم با همدیگر به دور از جریان اقلیت و اکثریت در شورا در راه سربلندی و عزت شهر عزیزمان که همیشه همچون نگینی بر تاریخ ایران درخشیده دریغ ننمایید و نام پاوه را همچون گذشته سربلند نگه دارند. و مطمئن باشید با تلاش خستگی ناپذیرتان و یاری و کمک مردم میتوانید در پایان شورای پنجم بدون هیچ تبلیغاتی بعنوان منتخب مردم در دوره ششم نیز انتخاب گردید یا اینکه در صورت عدم موفقیتتان که انشاالله چنین نخواهد شد خود را کاندیدای دوره ششم ننمایید.شهر پاوه شهری است با استعدادهای نهفته بیاید شهر را از حالت خاموشی بیرون بیاورید و با اقداماتتان شهری پویا و فعال را به ایرانیان بشناسانید و این ممکن نخواهد شد مگر با همت مردم و مسئولان.

در پایان از شورای منتخب انتظار میرود:انتخاب شهرداری کاردان و آشنا به مشکلات شهر پاوه.،فعال نمودن کمیته های مختلف فرهنگی. اجتماعی.هنری. عمرانی و……..در شهرداری یا شورا،حل معضل ترافیک شهری با ارایه راهکارهای جدید و تمرکز زدایی از مرکز شهر،مشورت با صاحب نظران و فعالان عرصه های مختلف
،حمایت از فعالان اقتصادی در راستای بازاری پر رونق در شهر پاوه با توجه به پتانسیل های موجود از جمله مرزی بودن و بازارچه زیبای پاوه.،اعلام اقدامات انجام شده بصورت دوره ای به مردم بعنوان بازوان توانمند شورا،فعال نمودن سایت شورا و شهرداری جهت اطلاع رسانی به مردم.

به امید به فردایی بهتر برای شهرمان پاوه

7 پاسخ برای “گذری بر انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر پاوه/فرزاد سلیمی

  • ناشناس در تاریخ خرداد 19, 1396 گفت:

    این مطالب شما خیلی تکراری و کلیشه ای است هدف شما چیز دیگری است

  • شهروند در تاریخ خرداد 17, 1396 گفت:

    البته شایسته بود شما از انتخابات ریاست جمهوری هم صحبت میکردین .
    این مطلب به ظاهر تحلیلی اما هدف تعریف وتمجید از تعدادی افراد مشخص برای آینده نزدیک وگرفتن…

  • بی طرف در تاریخ خرداد 15, 1396 گفت:

    براستی که آقای سلیمی حقیقت راببان کردند وکسانی که انتخاب شدند لیاقت دارند وبرای آبادی شهر توانمند هستند به امید ابادی شهرمان پاوه

  • تشکر در تاریخ خرداد 15, 1396 گفت:

    سلام دس وش منتخبین در سایت سلام پاوه گروهی از حضور مردم تشکر کردن جهت اطلاع .

  • پاوه ای در تاریخ خرداد 14, 1396 گفت:

    این تحلیل بود یا جانب داری از یک فرد خواص . خواهشا یه کم واقع بین باشید

  • کاروان در تاریخ خرداد 14, 1396 گفت:

    سلام . در بررسی اجمالی شما یک نکته دیگر بود که از اهمیت زیادی برخوردار بود که شما به آن اشاره نکردید و بنده در تکمیل صحبتهای شما آن را بیان می کنم . همه کاندیداها در پایان رای گیری و بعد از انتخاب منتخبین با صدور بیانیه و ….. از حضور واعتماد مردم تقدیر وتشکر کردند . اما عده ای اندک این کا ر را انجام ندادند و حتی در یک مورد هم به شعور و بینش مردم متدین و فرهنگی پاوه توهین کردند که لازم بود از این مرحله از انتخابات هم یادی شود .

  • شهروند در تاریخ خرداد 14, 1396 گفت:

    سلام،اگه کسی وارد شهر پاوه بشه بی شک گمان میکنه هنوز انتخابات انجام نشده از بس پوستر و عکس و…… رو در و دیوار شهر آویزان است ،واقعا جای تاسف داره واسه همه کاندیداها کسایی که توانایی اداره ستاد خودشون و جمع آوری عکسای خودشونو ندارن چه انتظاری میره بتونن مشکلات شهر رو برطرف کنن ،حال حاضر بزرگترین معضل پوسترو عکس های کاندیداهاس که نمای شهر رو به طور کامل زشت کرده.