پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:16

حضرت امام خمینی (ره) احیاگر تفکر اسلامی در قرن بیست و یکم بود

حضرت امام خمینی (ره) احیاگر تفکر اسلامی در قرن بیست و یکم بود

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر تفکر اسلامی در قرن بیست و یکم است و تا این تفکر هست حضرت امام (ره) زنده بود. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد عروج […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: حضرت امام خمینی (ره) احیاگر تفکر اسلامی در قرن بیست و یکم است و تا این تفکر هست حضرت امام (ره) زنده بود.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد عروج امام خمینی (ره) در پاوه که با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی نقش حکیمانه و پدرانه ای را در زندگی ایفا کرد و حیات خود را فدای ملت و اسلام کرد و همین موجب ماندگاری راه، هدف و آرمان آن امام بزرگوار است.جمال ابراهیمی

وی با اشاره به خدامحوری رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام (ره) عقب افتادگی مسلمانان را در اثر بی توجهی به قرآن می دانست و این یک حقیقت انکارناپذیر است.

ماموستا قادری گفت: امام (ره) حرکت و نهضت خود را با ۲ کلمه توحید و وحدت شروع کرد و هر فرد و جامعه ای که شعارش این ۲ واژه باشد هرگز شکست نخواهد خورد و همچون حضرت امام (ره) در تاریخ زنده خواهد ماند.

امام جمعه پاوه به اهمیت مقوله امنیت در جامعه اشاره کرد و با بیان اینکه امنیت در طول تاریخ دغدغه مردم و حکام بوده است، افزود: ایجاد امنیت و تأمین معیشت مردم ۲ موضوع مهم هستند که هر حکومتی به آنها توجه کند قابل تقدیر است.

وی با اشاره به امنیت موجود و پایدار در کشورمان آن را مرهون خون شهیدان، زحمات نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، هوشیاری مردم و درایت رهبری دانست و بر لزوم حفظ و پاسداری از این امنیت تأکید کرد.

وی با اشاره به جنایات گروهک تروریستی داعش در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، ترکیه، اندونزی، فلیپین و… افزود: ما نباید در مرزهای کشورمان غافل باشیم و می طلبد که از گذشته هوشیارتر باشیم.

امام جمعه پاوه به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در این دیدار که در تهران بسیار مورد توجه قرار گرفت کتابی در ۸۰۰ صفحه را که حاوی تاریخ منطقه بود به معظم له اهدا کردم.

ماموستا قادری گفت: در این کتاب زحماتی که مردم اهل سنت برای انقلاب و نظام کشیده اند به تصویر کشیده شده است.

فرماندار پاوه نیز در این مراسم گفت: امروز به برکت هوش و درایت امام خمینی (ره) مردم ایران با مشارکت مستقیم در عرصه های مختلف می توانند ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس خبرگان و شورای اسلامی، شورای شهر و … را خود انتخاب کنند و با رأی مستقیم سرنوشت کشور را تعیین کنند.

پرویزایده پور افزود: این مشارکت و دموکراسی به برکت جمهوری اسلامی است که حضرت امام (ره) با رأی مردم بنا گذاشت.

وی از حضور و مشارکت مثال زدنی مردم این شهرستان در انتخابات ۲۹ اردیبهشت و افزودن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در تاریخ انقلاب اسلامی قدردانی کرد و آن را مایه مباهات دانست.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

خبرنگار:محمدهادی زامیاد