ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 13:25

ماموستا ملا قادر قادری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

ماموستا ملا قادر قادری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

به گزارش سلام پاوه :ماموستا ملا قادر قادری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند. به گزارش سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ، در دیدار با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ، ضمن برشمردن برخی از خواسته ها و مشکلات مردم شهرستان پاوه افزود : با توجه به موقعیت خاص […]

به گزارش سلام پاوه :ماموستا ملا قادر قادری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

به گزارش سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ، در دیدار با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ، ضمن برشمردن برخی از خواسته ها و مشکلات مردم شهرستان پاوه افزود : با توجه به موقعیت خاص منطقه و معیشت مردم مرزنشین اورامانات توقع داریم مسئولان محترم به مردم این منطقه توجه خاصی داشته باشند چرا که هر نوع توجه موجب اعتماد و امنیت اجتماعی ماموستا قادریبیشتر است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومي دفتر امام جمعه پاوه ، روز سه شنبه (16 اردیبهشت ماه 93) ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه ، به دعوت دکتر منوچهری نماینده محترم مردم اورامانات در مجلس با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی جناب آقای دکتر لاریجانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در فضایی دوستانه و صمیمی انجام شد ، ابتدا ماموستا ملا قادر قادری ضمن تشکر و خسته نباشید به ریاست محترم مجلس و نمایندگان مردم ، خطاب به دکتر لاریجانی اظهار داشت : بعضاً مذاکرات مجلس و صحبتهای نمایندگان محترم و موضع گیریهای جنابعالی را رصد میکنم ، از اعتدال و میانه روی و بیان مطالب مهم و موضع گیریهای شفاف جنابعالی ممنونم.

امام جمعه پاوه سپس با اشاره به اوضاع کنونی جامعه گفت : امروز از کنار حسینیه ارشاد گذر کردم به همراهان خود گفتم ، روزگاری که اکثریت افراد جامعه در خواب بودند در این حسینیه بزرگ مردانی همچون مرحوم آیت الله طالقانی ، شهید مطهری و دکتر شریعتی با انجام رسالت دینی خود مشغول بیداری جامعه بودند و حقیقتاً در بیداری نسل جوان خیلی اثرگذار و نقش مهم و سازنده ای داشتند.

وی افزود : انقلاب اسلامی ، مردم شریف ایران و بسیاری از مسلمانان را از خواب غفلت بیدار کرد ؛ معهذا امروز شاهد انواع ترفند و توطئه و هجمه دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی هستیم که با تبلیغات گسترده و قدرت و ثروتی که در اختیار دارند در صدد هستند بار دیگر مردم ما را از مسئولیت اصلی خود غافل کنند.

ماموستا قادری با اشاره به نامگذاری سال 93 به نام ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” گفت : توقع داریم دولت و مجلس محترم ، هم در امر اقتصاد و هم در امر فرهنگ با برنامه ریزی های صحیح ، قضایا را آسیب شناسی و با فکر و برنامه و انجام هزینه ، مردم شریف ایران و منطقه غرب را در رفع مشکلات پیش روی یاری دهند.

امام جمعه پاوه آنگاه ضمن برشمردن برخی از خواسته ها و مشکلات مردم شهرستان پاوه افزود : با توجه به موقعیت خاص منطقه و معیشت مردم مرزنشین اورامانات توقع داریم مسئولان محترم به مردم این منطقه توجه خاصی داشته باشند چرا که هر نوع توجه موجب اعتماد و امنیت اجتماعی بیشتر است.

بعد از سخنان امام جمعه پاوه ؛ آقای منوچهری نماینده محترم اورامانات ضمن تأیید مشکلاتی که ماموستا قادری ارائه کردند بر لزوم پیگیری و رفع آنها تأکید کردند.

در پایان این دیدار دکتر لاریجانی ضمن بیان نکاتی در خصوص مطالب مطرح شده ، وعده پیگیری خواسته ها و مشکلات مطرح شده را دادند.

4 پاسخ برای “ماموستا ملا قادر قادری با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد

  • پارسا مقصودی در تاریخ دی 6, 1393 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشد خدمت امام جمعه و نماینده محترم شهرمان امیداورم که به مساله اشتغال جوانان با جدیت رسیدگی شود بنده خود فرزند سردار شهید محمد فاروق مقصودی میباشم و فارغ التحصیل دانشگاه هستم که چند سال بیکار هستم لطفا به مساله اشتغالمان رسیدگی کنین ممنون .

  • کامیل کریمی در تاریخ اردیبهشت 20, 1393 گفت:

    از تلاشها و زحمات ارزنده امام جمعه محترم تقدیر وتشکر می کنیم ایشان انصافا در این سالهای اخیر تمامی مشکلات مردم اورامانات را به گوش مسولین رسانده اند و به جدیت پیگیر مسایل سیاسی ،اجتماعی ، اقتصادی و… مردم پاوه بوده اند که امید.اریم موفق و سربلند باشند .

  • محمد عزیزی در تاریخ اردیبهشت 20, 1393 گفت:

    سلام و درود . خدا طول عمر به ماموستا عطا کند. نماینده محترم کار خوبی کردن که از وجود این شخصیت ملی استفاده کرده است . قطعا با حضور ایشان مسئولان بهتر حرف شنوی خواهند داشت.

  • مدرک ولدبیگی در تاریخ اردیبهشت 20, 1393 گفت:

    با سلام و تشکر از امام جمعه محترم شهرمان وجناب اقای منوچهری نماینده اورامانات
    امیدوارم این عزیزان و سایر مسئولین بتوانند با تلاش و پیگیریهای هدفمند اینده ای درخشان را برای شهرمان رقم بزنند…
    جملاتی از شهید رجایی و شهید حجتی…
    مردم ما از کمبود ها و کسریها زیاد گله ندارند،
    آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد
    وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس!
    شهيد محمد علي رجايي

    مسئولین ارگانها و ادارات باید بدانند که
    مسئولیت آنها در مقابل خدا، خون شهدا و این ملت مظلوم بیشتر است.
    آنان باید خدمتگزار این ملت باشند و از کمکاری و بی عدالتی بپرهیزند.
    شهید ابوالقاسم حجتی