ج 31 فروردین 1403 ساعت 04:21

آغاز اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر بانه وره

آغاز اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر بانه وره

به گزارش سلام پاوه: اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر بانه وره باشعار ( شهر پاک، بدون مغازه دخانیات فروشی) با استقبال پرشور جوانان و حضور ۱۶ تیم آغاز شد. رئیس ورزش همگانی و مسئول برگزاری این دوره مسابقات شهر بانه وره در این باره به خبرنگار سلام پاوه گفت : در این سری […]

به گزارش سلام پاوه: اولین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر بانه وره باشعار ( شهر پاک، بدون مغازه دخانیات فروشی) با استقبال پرشور جوانان و حضور ۱۶ تیم آغاز شد.

رئیس ورزش همگانی و مسئول برگزاری این دوره مسابقات شهر بانه وره در این باره به خبرنگار سلام پاوه گفت : در این سری از مسابقات که اولین دوره مسابقات جام رمضان در شهر بانه وره میباشد با حضور ۱۶ تیم از شهر بانه وره بصورت دو حذفی در حال برگزاری میباشد.

وفا فتح الهی افزود: این دوره از مسابقات که با استقبال چشم گیر ورزشکاران و تماشاگران همراه است با شعار( شهر پاک بدون مغازه دخانیات فرورشی) باشور و اشتیاق فراوانی در حال برگزاری است.

وی افزود : علت نام گذاری این مسابقات به شهر پاک ، بدون مغازه دخانیات فروشی این است که با همت و دلسوزی مردم شهر در حال حاضر مغازه های سطح شهر بانه وره بدون فروختن دخانیات در حال کسب روزی حلال هستند‌.

گفتنی است در این دوره مسابقات ۱۶ تیم : توحید ،نود ، نوجوان بانه وره ، محله صلاح الدین ، میگوره ، میرعبدلی ، العین بانه وره ، هلو ، دریاب ، آریت ،شین ب ، سانان ، لاران ،شهدای بانه وره ، پیشکسوتان و گنجان امامی از شب گذشته با دو بازی شروع شده است .

جام رمضان بانه وره