ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:58

گزارشی از نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان و فعالان اقتصادی پاوه

گزارشی از نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان و فعالان اقتصادی پاوه

به گزارش سلام پاوه: جلسه شورای اداری شهرستان پاوه با حضور اعضا کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی،مدیران و فرمانداران شهرستان پاوه و روانسر در فرمانداری پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه که با هدف بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی منطقه اورامانات برگزار شد، نماینده مردم پاوه و اورامانات […]

به گزارش سلام پاوه: جلسه شورای اداری شهرستان پاوه با حضور اعضا کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی،مدیران و فرمانداران شهرستان پاوه و روانسر در فرمانداری پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این جلسه که با هدف بررسی مسائل و مشکلات اقتصادی منطقه اورامانات برگزار شد، نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی از حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نقطه صفر مرزی پاوه قدردانی کرد.

شهاب نادری افزود: بنده و مسئولان و فعالان اقتصادی منطقه پاوه و اورامانات از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس درخواست رسمی شدن مرز شوشمی در شهرستان پاوه، رسمی شدن مرز شیخ صله در ثلاث باباجانی و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در اورامانات را داریم.

وی افزود: با انجام این سه مهم می توانیم بخشی از رشادت و فداکاری و ایثار و از خود گذشتگی مردم این منطقه را در حفاظت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی جبران کنیم.

فرماندار پاوه نیز با ارائه گزارشی از اوضاع سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این شهرستان گفت: مردم پاوه بیش از ۵۰ سال است در انتظار رسمی شدن مرز شوشمی و تردد مسافر از این مرز هستند که هنوز این انتظار برآورده نشده است.

پرویز ایده پور افزود: طرف مقابل ما هم در کشور عراق همانند مردم پاوه سالهات در انتظار تردد از مرز شوشمی هستند و بارها علاقه مندی خود را برای این مهم ابراز کرده اند.

وی گفت: در ۲ سال گذشته ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی برای ساماندهی بازارچه شوشمی (کوله بری و پیله وری) هزینه کرده ایم اما متاسفانه نتوانسته ایم به این مقدار سود به مردم و فعالان اقتصادی خودمان برسانیم.

مدیر آموزش و پرورش پاوه مطالبات فرهنگیان شهرستان پاوه را مطرح کرد

مدیر آموزش و پرورش پاوه در جمع اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش در شورای اداری پاوه در سالن جلسات فرمانداری پاوه حضور یافتند ضمن خیرمقدم خدمت معاونت وزارت اقتصادی حضور کمیسیون چندگانه از مرکز در مرز را بی سابقه خواند و بخاطر همین امر از نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

مختار برزگرفرد افزود:سروران و فعالان عرصه اقتصادی شما در سرزمینی پا نهاده اید که قدم گاه مقام معظم رهبری در دو مقطع زمانی است،همچنینمشهدشهیدان و قدمگاه شهیدانی همچون شهید چمران،شهید همت،شهید صیاد شیرازی و شهید کاضمی روشن بوده و مردم اورامانات بر این پایه همیشه خواهند ماند.

وی ادامه داد و گفت:بنده به عنوان خادم یک نهاد فرهنگی و نماینده ۲۰ هزار معلم و دانش آموز عارضم خدمتتان نیازمند همکاری شما هستیم هر چند ممکن است نشست امروز با مسائل فرهنگی زیاد مرتبط نباشد،اما بحث ما در اقتصاد بحث مرز و حق منطقه جنگی است که در تاریخ ۲۶ فروردین ماه سال۹۶ با مقام عالی وزارتمطرح کردیم که در ۲۹فروردین ماه جوابیه ای که به آموزش و پرورش شهرستان پاوه رسید بر این اساس است که در بخشنامه کل اطراف پاوه اعم از روستا های شمالی و جنوبی و شرقی و غربی از آن امتیاز بهرمند می باشند اما خود شهر بی بهره مانده است که امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی مضاعف در اجرای این امر کوشا باشید.

مختار برزگرفرد همچنین افزود:بحث دیگر ما در مورد مدرک فرهنگیان و ایجاد بی انگیزگی در آنان است که حدود ۲ سال پیش بخشنامه ای صادر شده مبنی بر اینکه فرهنگیان عزیزی که با هر مدرکی اعم از دیپلم و فوق دیپلم استخدام شوندفقط یک مدرک بالاتر محاسبه می گردد و مدارک بیشتر و بالاتر بی اثر است و به حساب نمی آورند که باعث بی انگیزگی در این عزیزان شده است،در حالی که جامعه فرهنگی ما جامعه ی علم و جامعه ی تحصیل است.

وی در پایان سخنان خود بحث فرهنگیان شهرستان را در این دو مورد وارد و جدی دانست و خواستار تلاش و پیگیری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی و همکاران ایشان در کمیسون اقتصادی شد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت و داشتن ۸۴ کیلومتر مرز مشترک با کردستان عراق دارای ۲ بازارچه کویه بری و پیله وری است که مردم این شهرستان همواره در انتظار رسمی شدن این مرز هستند.

باتشکر از آکو مرادی

 

15 پاسخ برای “گزارشی از نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با مسئولان و فعالان اقتصادی پاوه

  • معلم در تاریخ خرداد 12, 1396 گفت:

    با سلام و درود خالصانه خدمت شما کاربران ارجمند و این دو عزیز بزرگواری که اسم آنها در کامنت ها آمده است
    نماینده بزرگ اورامانات جناب نادری و سکاندار لایق آموزش و پرورش جناب برزگرفرد
    با تشکر از نماینده ی محترم اورامانات که واقعا تلاش خود را در همه ی زمینه ها انجام میدهد
    بنده دنبال هیچ منافع شخصی نبوده و نیستم
    وقتی پای صحبت های آنان می شینی و یا فرمایشات آنان را می شنوی از ته قلب لذت می بری و به خود می بالی برای این چنین نماینده ایی(چه در مجلس و چه در آموزش و پرورش)
    یک انسان با انصاف و معتقد،قضاوت عادلانه به امور دارد .و آقای نادری اگر بهترین نماینده پاوه نباشد(که هست)، حداقل یکی از بهترین هاست.
    نقل قول بعضی از کاربران عزیز : ”
    و تشکر فراوان می کنم از اقای برزگر عزیز که مدیر لایق و دلسوز برای شهرمان است
    همیشه یاد بگیریم هر کس قدم خیری برای شهرمان بر میدارد
    از او تشکر کنیم نه این که باعث تفرقه و کینه شویم
    من از نماینده ی محترم بابت این جلسه ی بسیار مهم در پاوه بینها یت سپاسگزارم
    و از مدیر اموزش و پرورش اقای برزگر که شایستگی هر مدیریتی را دارد تشکر میکنم

    به رسم و ظیفه و ادب از زحمات مدیر خوب و تلاشگر سایت هم کمال تشکر را دارم

  • فارق مومنی در تاریخ خرداد 11, 1396 گفت:

    امیدوارم سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به پاوه که در نوع خود بی نظیر است وباهمت نماینده محترم انجام گردیده است ، منشا خیر وبرکت برای شهرمان شود.
    از زحمات جناب آقای برزگرفرد به عنوان یکی از مدیران دانا ،توانا وکارمد در طول دوران آموزش وپرورش نیز که به جد پیگیر مطالبات فرهنگیان می باشد تقدیر وتشکر به عمل می آورم . خداوند به تمام مسئولین محترم که در فکر رفع مشکلات مردم می باشند علفیت وسلامتی وتوفیق عطافرماید .

  • ناشناس در تاریخ خرداد 11, 1396 گفت:

    خبر کامل نیس واز اظهارات ریس گمرک سخنی درج نشده متاسفانه در حالیکه از لحاظ اماری صادرات افزایش داشتیم نسبت به پارسال وهمین اعمال صادرات وعملکرد بازارچه هست که کمک میکنه رسمی بشه .شهروندی از پاوه

  • جواد در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    تشکرتشکرفقط و فقط ازمدیرمحترم سایت

  • شیما در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    من شیما دانش اموز کلاس هفتم هستم و از مردم میخواهم پشت سر اقای نادری و اقای برزگر
    غیبت نکنند اقای برزگر همیشه به مدرسه ی ما میاید و بسیار ریس خوش اخلاقی است
    اقای نادری و اقای برزگر بابت این نظرات منفی معذرت میخواهم

  • افسردگی شدید در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    کاشکی بیکاران هم ی سخنگو داشتن دنبال مطالباتشون بزن آقای برزگر که شده بلبل ناطق از اجرای مراسمات گرفته تا پست های کلیدی … خوب ما کدوم در رو بزنیم تا کسی هم حرفای ما رو بشنوه…انگار بیکاران تحصیلکرده جنایت مرتکب شدن و جانی هستن که یکی بخاطر رضای خدا حرفی از زندگیشان که داره مثل شمع آب میشه نمیزنن….ای خدا واقعا جای حق نشستی…..

  • شهروند در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    مگه شهاب چکار کرده .دوست عزیز که میگی زحمت کشیده. بره جواب مردم شهر جوانرود رابدهد که یک تپه را بدوستان خود داده. اینها را که اورده بود برای افتتاح ان تپه بود نه کار مردم

  • جواد در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    آقا فرهاد خداوکیلی پیام قبلیم رو توسایت و تونظرات نگذاری هرگز به این سایتت سرنمیزنم

  • پاوه ای در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    همیشه یاد بگیریم هر کس قدم خیری برای شهرمان بر میدارد
    از او تشکر کنیم نه این که باعث تفرقه و کینه شویم
    من از نماینده ی محترم بابت این جلسه ی بسیار مهم در پاوه بینها یت سپاسگزارم
    و از مدیر اموزش و پرورش اقای برزگر که شایستگی هر مدیریتی را دارد تشکر میکنم
    و از زحمات مدیر سایت هم کمال تشکر را دارم

  • فرهنگی در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    تشکر از آقای برزگر که همیشه و مخصوصا در این مورد به جد پیگیر هستند

  • جواد در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    هر مسولی که از بالا میاد معلمین و فرهنگی ها یقه شو می گیرند و فقط به فکر خودشون هستند فرهنگی های عزیز منطقه مشکلات زیادی دارد بگذارید اون ها رو حل کنند یک کم هم جهادی کارکنید درضمن جناب آقای برزگر شما نماینده معلمین هم نیستید تا برسد که نماینده دانش آموز باشید شما فقط نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان هستید آقای صالحی خواهشا خبر را درج نمایید

  • فرهنگی در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    کارخوبی بود کاش نماینده برای پاوه این روال را ادامه بدهد

  • حیدراسلامی نیا در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    آقای صالحی
    به عنوان یک رسانه لطف کنید پیگیری نمایید ،که به چه دلیل یا دلایلی جلسه ی شورای اداری شهرستان جوانرود با نماینده اورامانات واعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برگزارنگردید وجلسه را درپاوه برگزارنمودند؟؟؟؟

  • کوسالان در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    چه عجب شهاب یه کار مفیدی انجام داد

  • پاوه ای در تاریخ خرداد 10, 1396 گفت:

    با تشکر از نماینده ی محترم اورامانات که واقعا تلاش خود را در همه ی زمینه ها انجام میدهد و تشکر فراوان می کنم از اقای برزگر عزیز که مدیر لایق و دلسوز برای شهرمان است