ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:07

ممنوع بودن تردد از مسیر میدان مولوی تا میدان شهدای پاوه بدلیل آسفالت

ممنوع بودن تردد از مسیر میدان مولوی تا میدان شهدای پاوه بدلیل آسفالت

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه گفت:بدلیل آسفالت مسیر میدان شهدا تا میدان مولوی پاوه این مسیر از فردا دوشنبه تا اتمام عملیات آسفالت مسدود و عبور و مرور در آن ممنوع است. سروان خشنودی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس پلیس راهور شهرستان پاوه گفت:بدلیل آسفالت مسیر میدان شهدا تا میدان مولوی پاوه این مسیر از فردا دوشنبه تا اتمام عملیات آسفالت مسدود و عبور و مرور در آن ممنوع است.

سروان خشنودی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات کلیه شهروندان پاوه از درگاه خداوند متعال اظهار داشت:همانطور که شهروندان اطلاع دارند عملیات آسفالت روکش خیابانهای سطح شهر پاوه از خیابان کمربندی آغاز شده است.و در این راستا شهرداری در نظر دارد عملیات آسفالت مسیر میدان مولوی تا میدان شهدا را از فردا دوشنبه ۸ خرداد ماه ۱۳۹۶ آغاز کند.

وی افزود:بر همین اساس و بخاطر اجرای مناسب و با کیفیت عملیات آسفالت این مسیر از ساعت ۲۱ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ تردد و پارک خودرو در مسر مذکور تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد لذا از شهروندان و رانندگان محترم تقاضامندیم تا اتمام عملیات آسفالت در این خیابان از عبور و مرور در این محور خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان پاوه گفت : بر پایه تعاملات با شهرداری پاوه و در راستای اجرای مناسب و باکیفیت عملیات آسفالت فردا دوشنبه تا پایان آسفالت روکش این خیابان عبور و مرور در مسیر میدان مولوی به میدان شهدای پاوه ممنوع می باشد و از شهروندان با فرهنگ پاوه در این راستا تقاضای همکاری های لازم را داریم .

یک پاسخ برای “ممنوع بودن تردد از مسیر میدان مولوی تا میدان شهدای پاوه بدلیل آسفالت

  • ناشناس در تاریخ خرداد 8, 1396 گفت:

    خدا قوت .دست همه کسانی که دخیل هستن درد نکنه .کار بسیار شایسته و پسندیده است ..