پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:23

شهردارنوسود برای دومین سال متوالی برتر استان شد

شهردارنوسود برای دومین سال متوالی برتر استان شد

به گزارش سلام پاوه : اولین گردهمایی شهرداران استان در سال جاری روز پنجشنبه ۴ خرداد ماه ۱۳۹۶ باحضور معاون امور عمرانی استانداری(مهندس نیک کردار) ،مدیرکل دفترفنی ،مدیرکل دفترشهری، و کارشناسان حوزه معاونت امور عمرانی استانداری و نیز شهرداران استان به میزبانی شهرداری سرپل ذهاب و در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزارگردید. به گزارش خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه : اولین گردهمایی شهرداران استان در سال جاری روز پنجشنبه ۴ خرداد ماه ۱۳۹۶ باحضور معاون امور عمرانی استانداری(مهندس نیک کردار) ،مدیرکل دفترفنی ،مدیرکل دفترشهری، و کارشناسان حوزه معاونت امور عمرانی استانداری و نیز شهرداران استان به میزبانی شهرداری سرپل ذهاب و در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزارگردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  در این گردهمایی ارائه گزارش عملکرد شهرداری سرپل ذهاب، ارایه مطالب در رابطه با اوراق صکوک و لزوم ایجاد پنجره  واحد خدمات شهری ، ارائه گزارش دفتر امور شهری و شوراها در حوزه مالی، امور اداری و استخدامی و آموزش کارکنان شهرداری ها ، ارایه مطالب در خصوص لزوم ایجادسیستم های نزم افزاری و نقش واهمیت آن در ارتقاء عملکردشهرداری ها در دستور کار جلسه قرار گرفت  در این زمینه ها بحث و گفتگو و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در پایان این همایش از شهرداران برتر استان توسط مهندس نیک کردار معاون عمرانی استاندار تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

وی در این جلسه افزود این ارزشیابی از تعداد ۳۲ شهرداری استان براساس حدود ۵۰ آیتم و توسط دفاترشهری و فنی استان با دقت و ظرافت خاصی انجام شده است.

در این جلسه شهردارانی از شهرداران سرپلذهاب، قصرشیرین، نوسود، سنقر، حمیل، گیلان غرب بعنوان شهرداران برتر استان تجلیل شد.

لازم به توضیح است که مهندس آذری شهردار نوسود در سال گذشته نیز حائز رتبه برتر استان شده بود و  این دومین سال متوالی است که بعنوان شهردار برتر استانی معرفی می شود وی حدود ۱۴ سال شهردار نوسودمی باشد و جزء باسابقه ترین شهرداران استان محسوب می شوند.

7 پاسخ برای “شهردارنوسود برای دومین سال متوالی برتر استان شد

  • شهروند در تاریخ خرداد 9, 1396 گفت:

    جناب آقای فتاحیان سلام انشا ء الله در سال ۹۶ پروژه های نیمه نا تمام و مشکلات شهر باینگان بر طرف شود اول با همت خدا و شوراها و دلسوزی شما شهردار محترم . سال ۹۶ نمره شماه ۲۰ باشد نه کمتر از ده .

  • ناشناس در تاریخ خرداد 7, 1396 گفت:

    درود برمهندس اذری شهردار نمونه ومردمی

  • نوسودی در تاریخ خرداد 7, 1396 گفت:

    باعرض تبریک به مهندس آذری امیدوارم شورای جدید این افتخار شهردار را در نظر داشته باشد واز راهکارهای فنی ایشان برای پیشرفت نوسود استفاده نماید

  • باینگان در تاریخ خرداد 7, 1396 گفت:

    سلام با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، شهردار باینگان مدت چهار سال است در باینگان خدمت می کند و مشکلی را به ایشان می گویم این چهار سال یک کلمه را یاد گرفته می گوید بودجه نداریم تا مشکلات شهر باینگان را بر طرف نماییم فرمانداری بودجه نمی دهد جناب آقای فتاحیان شما هم مثل نوسود شهردار فعالی را دارد مشکلات ۱۰ ساله باینگان را بر طرف نمایید و کی برطرف می شود

  • شهروند نودشه در تاریخ خرداد 7, 1396 گفت:

    ضمن تبریک به مهندس آذری فکر کنم در ارائه گزارش اشتباه رخ داده قبلا که همه جا پخش شده بود که شهردار ی و شهردار برتر استان حتی کشور شهردار و شهرداری نودشه می باشد به خاطر فعالیت های چشمگیر مخصوصا طی ۲ سال اخیر مانند انتقال فاضلاب کشتارگاه که در جهان در نوع خو بی نظیر است و سایر فعالیت های چشمگیر از جمله آپارتمانها ی عجیب و منحصر به فرد و آسفالت یک دست و بسیار بادوام و فعالیت های بیشمار دیگر که نودشه از حالت یک شهر که سهل است از حالت منطقه مسکونی خارج و شکل خرابه ای در آورده است ضمن تشکر از شورا و شهردار نودشه از مسئولین محترم استان گله مندیم که این همه فعالیت را ندیده گرفته و هر سال شهرداری نوسود را اول می کنند در پایان از همه مسئولین بی نهایت تقدیر و تشکر می کنیم امیدوارم شهرداری نودشه علی رغم میل مسئولین همچنان در استان بدرخشد شب پره گر وصال آفتاب نخواهد رونق بازار آن را نکاهد.

  • بهزاد صدری در تاریخ خرداد 6, 1396 گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت مهندس آذری و تبریک فراوان بابت این موفقیت ارزنده. عارضم خانواده مهندس آذری یکی از نیکنام ترین خانواده های منطقه میباشند که همگی در عرصه علم و خدمت خدمات شایانی به منطقه ارزانی داشته اند.برادر بزرگوار ایشان دکتر خالد آذری دوست گرانقدرم نیز از چهره های سرشناس و مایه مباهات منطقه می باشند.برای خانواده آذری توفیق روز افزون را از خدای عزوجل خواستارم.

  • Afsaneh naderi در تاریخ خرداد 6, 1396 گفت:

    تبریک به مهندس اذری وخدمات شایسته ی ایشان …احسنت ۱۴سال سابقه ی کاری و شهردار بودن و تکرار برتری ایشان در این چند سال نشان شایستگی و قانون مداری ایشان هست…باشد که مدیران این چنین پایدار و بردوام باشند.