ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:12

مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی نسخه خوانی در پاوه برگزار شد

مراسم افتتاحیه دوره های آموزشی نسخه خوانی در پاوه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاحیه کلاس آموزش نسخه خوانی و نسخه پیچی داروخانه با حضور معاونت فرماندار،مسئول دفتر امام جمعه پاوه،رئیس آموزش و پرورش پاوه و معاونت وی،نماینده شبکه بهداشت و درمان،سرپرست هلال احمر،رئیس اماکن نیروی انتظامی،مدیر صندوق کارآفرینی،مدیر آزمایشگاه دانش روز پنجشنبه ۴خرداد ماه ۹۶ در محل پاساژ بلال افتتاح شد. به گزارش خبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه:مراسم افتتاحیه کلاس آموزش نسخه خوانی و نسخه پیچی داروخانه با حضور معاونت فرماندار،مسئول دفتر امام جمعه پاوه،رئیس آموزش و پرورش پاوه و معاونت وی،نماینده شبکه بهداشت و درمان،سرپرست هلال احمر،رئیس اماکن نیروی انتظامی،مدیر صندوق کارآفرینی،مدیر آزمایشگاه دانش روز پنجشنبه ۴خرداد ماه ۹۶ در محل پاساژ بلال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:مدیر شرکت کاوشان طب رهیار هدف از برگزاری این کلاسها راشعار(هر خانواده یک نسخه خوان) عنوان نمود و در ادامه در خصوص نحوه کار شرکت و کلاس های آموزشی توضیحاتی ارائه داد.

دانا محمدی اعلام کرد:از آنجایی که شرکت به مدت سه سال است که فعالیت خود را با وجود مشکلات مالی زیاد و کارآفرینی و اشتغال مستقیم ۱۴ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و تحت پوشش قرار گرفتن شهرستان های پاوه و اورامانات را انجام میدهد،تقاضا نمود که مسئولان مربوطه ضمن همکاری و مساعدت مشکلاتی که شرکت با آنها روبه رو است را حل و فصل نمایند.

وی افزود:برپایی این کلاس به منظور آموزش نسخه خوانی و نسخه پیچی داروخانه به صورت تئوری و عملی به مدت دو ماه توسط شرکت کاوشان طب رهیار و اساتید دعوت شده از کرمانشاه تحت نظارت و مسئولیت فنی دکتر پیام یوسفی مدیر داروخانه رازی برای اولین بار در شهرستان پاوه برگزار می گردد،که کلاس تئوری شامل ۱۰جلسه دو ساعته با تدریس اساتید از کرمانشاه می باشد که بعد از اتمام کلاس تئوری،آموزش عملی در ۱۰ جلسه دو ساعته در داروخانه زیر نظر پزشک داروخانه انجام خواهد شد.

محمدی افزود:هزینه شهریه هر دوره به طور جداگانه به مبلغ۲۰۰ هزار تومان می باشد که نصف مبلغ شهریه در قیاس با کلاس های برگزار شده در کرمانشاه است که این اقدام برای راحتی کارآموزان این مبلغ قسط بندی شده است.

لازم به ذکر است که تاریخ شروع رسمی کلاس از روز دوشنبه ۸خرداد ماه ۹۶ در دو شیفت صبح و عصر است که کلاس های شیفت صبح از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و شیفت بعدازظهر از ساعت ۱۵ الی ۱۷ می باشد. که بیشتر ثبت نام کنندگان در این دوره کارمندان ادارات هستندکه چنانچه این دوره آموزشی استقبال عموم را در پی داشته باشد آموزش های نسخه خوانی بیشتری همچون آموزش نسخه خوانی آزمایشگاه و … برگزار می گردد.

گفتنی است که علاقمندان به این دوره جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با حضور در ساختمان شرکت و یا به آیدی تلگرام و شماره تلفن ذیل تماس حاصل نمایند:

تلگرام: @kavoshantab//شماره تماس: ۰۸۳۴۶۱۳۶۸۰۰

آدرس: جنب بانک کشاورزی – پاساژ بلال – طبقه سوم- شرکت کاوشان طب رهیار