ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:51

ابتکار دانش آموز پاوه ای در ساخت دستگاه جوجه کشی

ابتکار دانش آموز پاوه ای در ساخت دستگاه جوجه کشی

به گزارش سلام پاوه:محمدنوری دانش آموز اهل روستای گلال شهرستان پاوه با استفاده از وسایل بازیافتی موفق به ساخت دستگاه جوجه کشی شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این دانش آموز برای ساخت این دستگاه از کارتن تخم مرغ،دیمر،لامپ،دماسنج وظرف آب استفاده نموده است که پس از ظرف ۲۱ روز موفق شد تخم هارا به جوجه […]

به گزارش سلام پاوه:محمدنوری دانش آموز اهل روستای گلال شهرستان پاوه با استفاده از وسایل بازیافتی موفق به ساخت دستگاه جوجه کشی شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:این دانش آموز برای ساخت این دستگاه از کارتن تخم مرغ،دیمر،لامپ،دماسنج وظرف آب استفاده نموده است که پس از ظرف ۲۱ روز موفق شد تخم هارا به جوجه تبدیل کند.

لازم به توضیح است اجرائی شدن این طرح سبب کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در رده‌های سنی مختلف و در حوزه‌ها و زمینه‌های متفاوت می‌شود.

گفتنی است نامبرده از دانش آموزان نمونه اخلاقی و از شاگردان ممتاز آموزشگاه است که علاوه بر موفقیتهای درسی و علمی نوازنده ی سه تار هم می باشد.

4 پاسخ برای “ابتکار دانش آموز پاوه ای در ساخت دستگاه جوجه کشی

  • ناشناس در تاریخ خرداد 7, 1396 گفت:

    باعرض سلام و ادب انشاالله موفق وپیروز باشید ومسئولین محترم باید ازاین استعدادهای درخشان استفاده و مورد تشویق اعم از مادی ومعنوی قرارگیرند

  • متین پیرصنعان در تاریخ خرداد 4, 1396 گفت:

    انشا الله همیشه موفق وموید باشد

  • ناشناس در تاریخ خرداد 4, 1396 گفت:

    سلام امیدوارم همیشه موفق باشد ومور د حمایت مسئولین قرارگیرد

  • شهروند در تاریخ خرداد 4, 1396 گفت:

    امیدوارم مسولین ازاین استعدادهاحمایت کنن تاانشاالله شاهدرشدوشکوفایی بیشتراستعداداین عزیزان باشیم.