س 29 اسفند 1402 ساعت 08:47

خداحافظی اکبر حسینی از سرپرستی بانکهای ملی اورامانات/ جلال صفری جانشین حسینی شد

خداحافظی اکبر حسینی از سرپرستی بانکهای ملی اورامانات/ جلال صفری جانشین حسینی شد

به گزارش سلام پاوه : پس از نزدیک به سه سال و با پایان دوران خدمت اکبر حسینی سرپرست توانمند و خوش اخلاق بانکهای ملی پاوه و اورمانات بازنشسته شد و جای خود را به جلال صفری داد. بر پایه اخبار واصله به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : روز گذشته طی مراسمی جلال صفری […]

به گزارش سلام پاوه : پس از نزدیک به سه سال و با پایان دوران خدمت اکبر حسینی سرپرست توانمند و خوش اخلاق بانکهای ملی پاوه و اورمانات بازنشسته شد و جای خود را به جلال صفری داد.

بر پایه اخبار واصله به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : روز گذشته طی مراسمی جلال صفری بعنوان سرپرست جدید بانکهای ملی اورامانات جانشین اکبر حسینی شد.

اکبر حسینی پس از ۳۰ سال و ۳ ماه خدمت در حالی بازنشسته شدکه بیش از ۳ سال سرپرست بانکهای ملی اورامانات را برعهده داشت وی در دوران تصدی گری این عنوان روند روبه رشد و موفقی را طی کرد از جمله اینکه شعبات بانکهای ملی پاوه و اورامانات سیر صعودی داشتند و بیش از ۶ شعبه از بانکهای ملی اورامانات ارتقاء درجه و سطح پیدا کردند.

حسینی از جمله مدیران انتقاد پذیر ، مردم دار و خوش برخورد بودند که فعالیتهایی همچون رئیس انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد پاوه و اورامانات و معتمد این انجمن را در کارنامه دارد که سرانجام روز گذشته بازنشسته شد و جای خود را به جلال صفری داد.

گفتنی است جلال صفری سابقه فرمانداری روانسر را در کارنامه دارد و روز گذشته رسما به عنوان سرپرست بانکهای ملی در پاوه و اورامانات منصوب شد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می دانیم ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای آقای حسینی و برخورد حسنه ایشان با مردم و ارباب رجوع انتصاب آقای صفری را به عنوان سرپرست بانکهای ملی اورامانات تبریک گفته و برای وی در ادامه راه آرزوی توفیق را داریم.

15 پاسخ برای “خداحافظی اکبر حسینی از سرپرستی بانکهای ملی اورامانات/ جلال صفری جانشین حسینی شد

  • مسعود در تاریخ خرداد 5, 1396 گفت:

    سلام بر مدیریت محترم سایت وتبریک به آقای حسینی محترم بحق شایسته وسزاوار بودند.من از باز نشسته شدن ایشان خیلی حوشحال نشدم ولی امیدوارم جانشین ایشان جای خالی اورا حقیقتا پر کند.با آرزوی توفیق برای آقای صفری.

  • آراس در تاریخ خرداد 4, 1396 گفت:

    جناب اقای حسینی عزیز به قول اقای شفیعی رفتن با عزتت مبارک چون واقعا رفتن با عزت مرد میخواهد،همیشه پاینده باشی

  • بهروز شفيعي در تاریخ خرداد 3, 1396 گفت:

    جناب حسینی ، خزان شغلی نیروی هایی شایسته بومی و مردمداری چون جنابعالی
    جبران ناپذیر است . رفتن با عزتت ،مبارک .
    سلامت و پایدار باشید.

  • ااااا در تاریخ خرداد 3, 1396 گفت:

    الحمدالله یکی پیدا شد بعد سی سال بره و زورنرنه برای سی وپنج سال

  • ناشناس در تاریخ خرداد 3, 1396 گفت:

    هنوز یک روز خدمت نکرده دسته دسته با شیرینی تبریک می گویند خدا عاقبت این کارمندان بانک ملی اورمانات ومردم گرقتار را ختم به خیر گرداند درد دل مردم فقیر وگرفتار بانگها را بومی خوب درک خواهد کرد

  • نسیم منوچهری در تاریخ خرداد 3, 1396 گفت:

    با آرزوی موفقیت برای آقای حسینی و تبریک به جناب آقای صفری بردار خوب و مهربانم موید و پایدار باشید.

  • سعید فتاحی در تاریخ خرداد 3, 1396 گفت:

    باسلام و خسته نباشید خدمت کاک اکبر حسینی
    فقط میتونم بگم برادران حسینی تک تک آدمهای شریف و با اخلاق و مردم دوست و در جایگاه خوبهای شهرستان پاوه قرار دارند
    خداوند متعال پشت و پناهشون باشه در تمام مقاطع زندگیشون

  • یحیی بهرامی در تاریخ خرداد 3, 1396 گفت:

    برای جناب آقای حسینی آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت دارم از خداوند متعال برای لحظه لحظه خدمات صادقانه اشان اجر کثیر و و پاداش اخروی خواستارم

  • شهروند پاوه در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

    واقعا مرد خوش اخلاق خاکی بود درود بر شرف این مرد بزرگ انشالله آقای صفری بتوان مثل آقای حسینی آدم خوش اخلاق باشد

  • ناشناس در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

    آقای حسینی لایق وشایسته بودند ولی بعد از ایشان از دید ونظر مدیر عامل بانک ملی در بین کارمندان شهرستانهای اورامانات کسی که شایسته این سمت باشد پیدا نشد

  • ناشناس در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

    ضمن احترام برای سرپرست جدید حوزه بانک ملی واقعا باید تاسف خورد برای مردم اورامانات ومسولین محترم شهرستانهای اورامانات از جمله ………ونماینده مجلس آیا در شهرستانهای تابع در بین کارمندان بانک ملی فردی شایستگی این پست را نداشت پس کارمندان بانک ملی حوزه اورامانات باید حساب خود را داشته باشند جناب مدیر عامل بانک ملی استان با چه دلخوشی وتشویقی کارمندان حوزه اورامانات اشتیاق خدمت داشته باشند با توجه به اینکه در سنوات گذشته افراد بومی وشایسته در این سمت خدمتگذار مردم وبانک بوده اند که از ذکر نام این بزرگواران صرف نظر می گردد البته بنده به عنوان یک شهر وند این انتقاد را از مسولین محترم دارم کارمند بانک هم نیستم باید در آینده منتظر پستهای جدید افراد غیره بومی در اورامانات باشیم چون همه یک صدا به آقای روحانی رای داده اند این است جواب زحمات مردم دو روز بعد از انتخابات استاندار می خواهیم مگر در خواب

  • شهروند در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

    متاسفم برای مسولین رده اول این شهرستان و اورامانات با وجود چندین نفر از کارمندان بومی که شرایط این پست را دارا بودند یک نفر غیر بومی را به این پست گمارده اند که گویا فامیل نماینده کرمانشاه می باشد.

  • دوست در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

    با سلام. چنین مدیران لایقی استحقاق یک مراسم باشکوهی دارند.از خداوند منان برای وی سلامتی و بهروزی را خواهانم.

  • رضا در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

    خدانگهدارش باشه مردلایق ودرستی بود

  • ناشناس در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

    به سلامتی و خوشی آقای حسینی