س 29 اسفند 1402 ساعت 08:36

کسب ۱۱ مدال رنگارنگ توسط کشتی گیران شهرستان پاوه

کسب ۱۱ مدال رنگارنگ توسط کشتی گیران شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : مسابقات کشتی قهرمانی استان در رده های سنی خردسالان – نونهالان و نوجوانان از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در محل خانه کشتی استان کرمانشاه برگزار گردید که در پایان این مسابقات کشتی گیران شهرستان موفق به کسب چهار مدال طلا و چهار نقره و سه برنز شدند. رئیس […]

به گزارش سلام پاوه : مسابقات کشتی قهرمانی استان در رده های سنی خردسالان – نونهالان و نوجوانان از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در محل خانه کشتی استان کرمانشاه برگزار گردید که در پایان این مسابقات کشتی گیران شهرستان موفق به کسب چهار مدال طلا و چهار نقره و سه برنز شدند.

رئیس هیئت کشتی پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : تیم کشتی شهرستان پاوه که با مربیگری آقای حمید فهیمی مربی ارزنده کشتی پاوه  و آقای وریا سلیم زاده در این مسابقات حضور یافته بودند موفق به کسب چهار مدال طلا- چهار نقره و سه برنز شدند.

سعدی توفیقی گفت : در رده سنی خردسالان فرنگی متین احمدی در وزن ۴۷کیلو گرم مدال طلا گرفت و آقایان آروین نقی زاده در وزن ۳۲ و فرزاد شریفی در وزن ۲۸کیلوگرم مدال برنز را از آن خود کردند.

وی افزود : در رده سنی خردسالان  کشتی آزاد محمد احمدی در وزن ۴۷ کیلو گرم اول شد و مدال طلا را کسب نمود و آقایان شایان نوری در وزن ۲۸کیلوگرم و محمد پناهی در وزن ۵۳ کیلوگرم مدال نقره و آقای سینا نوروزی در وزن ۵۳کیلوگرم مدال برنز کسب نمود.

رئیس هیئت کشتی شهرستان پاوه ادامه داد و گفت : در رده سنی نونهالان فرنگی آقای سروش امینی در وزن ۴۷کیلوگرم اول شد و مدال طلا را از آن خود کرد.در رده سنی نوجوانان فرنگی آقای کاویان ارژنگ در وزن ۷۶کیلوگرم دوم شد و مدال نقره را از آن خود کرد. همچنین در رده سنی نوجوانان کشتی آزاد آقای آریز رحیمی در وزن ۴۲کیلوگرم  اول شد و نیما امینی در وزن ۵۸کیلوگرم  مدال نقره را از آن خود کرد.