س 29 اسفند 1402 ساعت 08:53

نگران بی مهری مردم شهرم نباشید، آیندگان قدردان واقعی زحمات شما هستند/اسامه قادری

نگران بی مهری مردم شهرم نباشید، آیندگان قدردان واقعی زحمات شما هستند/اسامه قادری

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : میخواهم با زبانی ساده و عامیانه با شهروندان عزیز درددلی کنم، مدتی است که در رسانه های مجازی شهرستان سعی نمودم مطلبی منتشر ننموده و سکوت نمایم اما امروز بر روی سایت پاوه پرس مطلبی را مشاهده نمودم که برایم بسیار سنگین و نگران کننده بود. مطلبی که حاکی از […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : میخواهم با زبانی ساده و عامیانه با شهروندان عزیز درددلی کنم، مدتی است که در رسانه های مجازی شهرستان سعی نمودم مطلبی منتشر ننموده و سکوت نمایم اما امروز بر روی سایت پاوه پرس مطلبی را مشاهده نمودم که برایم بسیار سنگین و نگران کننده بود. مطلبی که حاکی از خستگی یکی از فعالان رسانه ای شهرمان از بی مهری های شهروندان بود … بیایید مقداری به عقب بازگردیم به چند سال گذشته و انتخابات شورای شهر پاوه در سال ۹۲  …

در آن سال ما در سایت پینوس جهت ارائه لیست کاندیداهای مورد حمایت شورا سعی نمودیم با اکثریت کاندیداها مصاحبه نماییم و برنامه ها و سوابق شان را مورد بررسی قرار دهیم، در این میان آقایان اسلامی نیا، مهدی عبدی و محمد فاروق یوسفی و چندی دیگر از عزیزان از گزینه های اصلح مورد حمایت ما شدند و واقعا خوشحالیم که در سال ۹۲ انتخابی صحیح انجام دادیم و پشیمان نیستیم از ارائه ی آن لیست …

در مدت این ۴ سال سطح آگاهی مردم شهر پاوه به سبب وجود رسانه های پاوه پرس و سلام پاوه بسیار تغییر نمود و مردم نسبت به مسائل و مشکلات شهری آگاه تر شدند. شروع کار سایت پاوه پرس همراه با آغاز کار شورا بود هنگامی که آقای یوسفی قبل از انتخابات ۹۲ قول داده بودند شورای شهر را برای شهروندان اتاق شیشه ای نموده و در این راستا رسانه ای راه اندازی نمودند که پل ارتباطی میان شورا و مردم شد. در مدت این ۴ سال واقعا بخشی عظیم از وقت خود و خانواده یشان را برای پاوه پرس و افزایش سطح آگاهی مردم صرف نمودند، شاید من این را در یک جمله بگویم اما این حرف را کسانی که در رسانه فعالیت داشته اند بهتر درک می کنند که یک سایت واقعا چقدر از وقت و زندگی آدم را می گیرد… در مدت این چند سال واقعا شاهد تاثیرگذاری سایت و گروه تلگرامی پاوه پرس در سطح شهرستان بودیم ، از مشکلات بیمارستان گرفته تا مباحث جذب گردشگر و …

در این مدت هر مطلب انتقادی ما نسبت به ارگانی که در سایت منتشر شد باعث تهدید و دشمن سازی ارگان مربوطه با پاوه پرس و جناب یوسفی شد یعنی پیگیری مشکلات شهری باعث هجمه های زیادی شد که گاه با شکایت هایی از سایت همراه بود که واقعا ادامه دادن این مسیر را مشکل تر می نمود، اما به پشتوانه اینکه مردم شهر حامی او هستند مسیر را ادامه دادند و مشکلات موجود را تحمل نمودند..

متاسفانه وضعیت شهر پاوه آنچنان تاسف برانگیز است که فعالین فرهنگی و اجتماعی جرات ندارند مطلبی یا مقاله ای انتقادی بنویسند، که سریعا مورد سرزنش و حتی تهدید از طرف ادارات مورد نقد یا اشخاص قرار می گیرند که این خود با روح قانون آزادی رسانه و مطبوعات مغایرت دارد.

آزادی مطبوعات در واقع بخشی از آزادی اطلاعات و به‌عنوان یکی از حقوق بنیادین ملت، از جلوه‌های تمدن یک ملت و بیانگر رشد و بیداری آن است. فراتر از آزادی در تهیه‌ی خبر، انتشار اخبار طبق قوانین موضوعه ، انتقاد آزادانه و صادقانه از نابسامانی‌ها، ناملایمات و آفات گریبان‌گیر جامعه و دولتمردان، از جلوه‌های آزادی مطبوعات محسوب می‌گردد. انتقاد مطبوعاتی ذیل اصل بیست‌وچهارم قانون اساسی با این عبارت که «مطبوعات در بیان مطالب آزادند»، به رسمیت شناخته شده است. نخستین سند قانونی در موضوع انتقاد، اصل هشتم قانون اساسی است. این اصل، انتقاد را در قالب امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها جایز، بلکه فراتر از آن به‌عنوان مسئولیت و وظیفه‌ی همگانی برشمرده است.

در انتخابات اخیر شورای اسلامی شهر پاوه بنده خود در پاوه رای دادم و متاسفانه صحنه هایی تاسف بار در شعب اخذ رای دیدم که تعدادی از طرفداران برخی از کاندیداها با قسم دادن های عامیانه، افرادی را که می خواستند بروند رای دهند تحت فشار می گذاشتند برای رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود ، که قطعا شهروندان هم شاهد این مسئله بوده اند و امیدوارم دستگاه های نظارتی این موارد را پیگیری نمایند (البته اگر برای بیان این واقعیت مورد شکایت جایی واقع نشوم )

در این انتخابات شاهد بی مهری هایی نسبت به آقای یوسفی بودیم که این بی مهری ناشی از کارنامه ایشان در شورای شهر نبود بلکه ناشی از انتشار مقالات انتقادی و پیگیری مشکلات شهری در سایت پاوه پرس بود که انتظار می رفت مردم شهر اینگونه رفتار ننمایند و به عنوان پشتیبان مدیر پاوه پرس باشند. در انتخابات پیش رو به این نتیجه رسیدیم که رسانه در شهرستان پاوه هنوز فرهنگ سازی نشده است و مردم شهرمان نسبت به رسانه ها دیدگاهی تمجیدی دارند یعنی اگر رسانه تمجید کند مورد حمایت قرار می گیرد و اگر نقد نماید مورد بی مهری واقع می گردد.

انتخابات شورای شهر این دوره پیام های زیادی داشت که لازم است مورد بررسی جامعه شناسان شهری پاوه قرار گیرد چون واقعا وضعیت پاوه جالب نیست و می توان گفت نگران کننده است، شهری با این تعداد تحصیل کرده ، سطح انتظارات از آن بیشتر از روستاها و شهرستان های دور افتاده است، سکوت مردم در قبال حذف رسانه ها و گروه های تلگرامی بسیار تامل برانگیز است، رسانه ها صدای مردم هستند و اگر این صدا ها حذف شوند مشکلات چطور انعکاس یابد؟ متاسفانه ما سایت کومه کال را از دست دادیم … گروه تلگرامی پاوه پرس و سلام پاوه را از دست دادیم ….  و حالا هم به دلیل بی مهری های مردمی داریم سایت پاوه پرس را از دست می دهیم … باید چاره ای اندیشید برای این مشکل … واقعا چاره چیست؟

یکی از دلایل کاهش آراء آقای یوسفی در این دوره انتخابات تنها یک پیام داشت که اگر در پاوه پرس بر روی مشکلات شهری و انتقاد از بی کفایتی برخی مدیران چشم می بست و سکوت می کرد آرای ایشان چند برابر می شد و ما هم آموختیم که مردمان شهرمان هنوز به سطح مطالبه گری مشکلات شهری خود نرسیده اند و اعتراض فعالین مدنی نسبت به مشکلات موجود اشتباه است و هزینه های سنگینی برایشان بدنبال دارد.

باید از فعالان فرهنگی و اجتماعی و روشنفکران شهرستان و عزیزانی که خود را از خواص جامعه بحساب می آورند پرسید که در حمایت از سایت پاوه پرس چکار کردید؟ آیا شما نیز حاضرید دغدغه های خود را از حرف به حوزه عمل ارتقاء دهید و برایش هزینه بپردازید؟ آیا می توانید خلاء سایت پاوه پرس را که شبانه روز چندین نوبت برای افزایش آگاهی و اطلاعات خود از اخبار روز به آن سرمی زدید پر کنید؟ سکوت شما در برابر این اتفاقات آیا خیانت به این شهر و آیندگان نخواهد بود؟ افسوس که اینگونه سرمایه های گرانبهای خود را با دستان خود از بین می بریم و برایش آهی هم نمی کشیم!!!

در پایان میخواهم بگویم که بنده شاهد زحمات شبانه روزی آقای یوسفی بوده ام و به ایشان و سایر اصحاب رسانه پاوه می گویم “نگران بی مهری مردم شهرم نباشید، آیندگان قدردان واقعی زحمات شما هستند، اگرچه ما شاهد تلاش ها و زحمات طاقت فرسای شما بوده و هستیم و ان شاالله در روز آخرت سربلند و پیروز خواهید بود” .

14 پاسخ برای “نگران بی مهری مردم شهرم نباشید، آیندگان قدردان واقعی زحمات شما هستند/اسامه قادری

  • ناشناس در تاریخ خرداد 1, 1396 گفت:

    نویسنده محترم، به دلایل یا علل تعطیلی پاوه پرس تصریحی نداشته‌ اند. خستگی و دلسردی یک شخص، یا عدم رأی آوری در انتخابات شوراها، علل موجهی برای تعطیلی یک رسانه نیست. حوزه اطلاع رسانی یکی از بهترین حوزه ها برای خدمت رسانی در زمینه ارتقاء آگاهی شهروندان است، امیدوارم آقای یوسفی به وظیفه وجدانی و انسانی ای که در این زمینه تقبل کرده اند، به خوبی عمل کنند. و اگر از نظر شخصی هم تمایلی به ادامه کار ندارند با بکارگیری و کمک گیری از افراد علاقە مند در این زمینه از تعطیلی این سایت جلوگیری کنند.

    • اسامه قادری در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

      با سلام و احترام
      مطلب بنده همانگونه در اول آن اشاره نمودم به دلیل مشاهده مطلب آقای یوسفی در سایت پاوه پرس بود

      ” با زبانی ساده و عامیانه با شهروندان عزیز درددلی کنم، امروز بر روی سایت پاوه پرس مطلبی را مشاهده نمودم که برایم بسیار سنگین و نگران کننده بود.”

  • آریا در تاریخ خرداد 1, 1396 گفت:

    با سلام قطعا هم نقاط مثبت مانند گذاشتن مطالب موافقانح و منتقدان بدون کم وکاست داشتید هم نقاط ضعف اما توصیه من
    هرچند که یک نشریه یا سایت یا …. در شروع اشکالاتی دارد و کم کم نقاط ضعف و قوت خود را میشناسد امابه نظر من قضاوت ارتباط این این سایت با رای ایشان قطعی نیست ولی موضوع مهم در مورد این سایت و گلایه بعضی از مردم این بوده که شاید آقای یوسفی هدفشان از وجود سایت مثبت بوده اما متاسفانه هر کسی نمیتواند خبرنگار یا منتقد باشه و نقطه ضعف اصلی این سایت چاپ کردن عجولانه خیلی مطالب بوده که کامل زوایایی امر طرفای موضوع را به خوبی موشکافی و بررسی نکرده و در بعضی موارد قضاوت هم کرده اند که حرفه ای نبوده . به امید پیشرفت شهر و کشورمان .

  • جوابیه به اسامه قادری در تاریخ خرداد 1, 1396 گفت:

    با سلام خدمت مدیریت سایت وزین سلام پاوه و عرض ادب خدمت جناب قادری
    سر تیتر این نوشته این حق را برای بنده به عنوان یک شهروند ایجاب کرد که سکوت را ناجایز و به پاسخگویی جناب قادری اقدام بپردازم.دوست عزیز و بزرگوار اگر مردم به اقای یوسفی رای میدادن انوقت بی مهری به مهربانی مبدل میگشت نه؟!!! چرا به رای مردم احترام نمیگذراین؟! مگر نه اینکه حزب و تفکر شما از حامیان اصلی دموکراسی بوده و سنگ دموکراسی را به سینه میزنین پس چگونه است که بجای تمکین و احترام به رای اگاهانه مردم انرا به بی مهری تعبیر نموده اید؟! شما مگر تحصیل کرده نیستین مگر به کار علمی و دانشگاهی اعتقاد ندارین!؟از روی چه تحقیق و با چه برهان و ادله یی ناکامی جناب فاروق یوسفی را به سایت ایشان نسبت میدهید؟!چکونه میتوانین این ادعای مضحک و واهی را ثابت کنین؟!مگر مهدی عبدی و یا کیهان محی الدین زاده سایت داشتند که انان نیز ناکام ماندند؟!
    تاسف میخورم به حال جامعه که امثال شما مدعی دموکراسی و روشنفکریش هستین حال انکه نسبت به عقاید خودتون هم ارزش قائل نیستین!
    بنده با صراحت اعلام میدارم اگاهانه ترین رای گیری و انتخابت دو دهه اخیر شهر پاوه این دوره بود که مردم با چشمانی باز افرادی لایق و صادق و خدمت گزار را بعنوان نماینده خویش انتخاب نمودند.

    • اسامه قادری در تاریخ خرداد 1, 1396 گفت:

      با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی
      یکی از شاخص های سنجش جامعه میزان اعتقاد افراد به سخن خود است که متاسفانه در پاوه و فضای مجازی آن این اصل ثابت شده که عزیزان حتی آنقدر از دیدگاه شان مطمئن نیستن که نام واقعی خود را درج نمایند ، به عنوان اینکه من شهروندی پاوه ای با نام و نام خانوادگی فلان نظرم این است ، اگر شما واقعا اطمینان دارید که سوال و حرف تان درست است چرا نام خود را چون من درج ننموده اید ؟ خب می توان یک جواب داد احساس نموده اید اگر نام تان باشد شاید بخشی از جامعه نسبت به انتقاد و نظر شما واکنش منفی داشته باشند پس می توان نتیجه گرفت هر انتقادی در جامعه پاوه هزینه ای دارد که باید آن را پرداخت و طبق همین ، بنده براساس نظر و اطلاعاتی که از جامعه مجازی پاوه و آمار شکایت ها و تهدید ها دارم یکی از دلایل تنها یکی از دلایل کاهش رای آقای یوسفی را رسانه شان دانسته ام ، دوستانی که اصحاب رسانه هستند در پاوه، در طول این سالیان پایگاه خبری و رسانه ای داشته اند حرفم را بسیار خوب درک می کنند که هزینه انتقاد و انتشار مطالب در پاوه چگونه است …
      لازم به ذکر است که تحلیل انتخابات و کاندیدا ها در همه شهر ها توسط افراد وجود دارد در عجبم مقاله بنده چرا شما را اینچنین برافروخته ؟؟؟ تحلیل بنده براساس اطلاعاتم بوده که از جانب شما یا صحیح است یا اشتباه … و نیازی به اینگونه برافروختن نیست …

      شما بر چه اساسی قاطعانه اعلام می دارید آگاهانه ترین انتخاب ؟؟؟ هرکس نداند خود مردم دیدند که جلوی حوزه های رای گیری طرفداران برخی کاندیدا ها چطور جلوی مردم را می گرفتند و قسم می دادنند که رای بدهید به فلانی !!! تک رای ها که بماند داستانش … این قصه سر طولانی دارد انتقاد بنده و امثال من از دردی است که سالیان متمادی است در پاوه است و کسی به فکرش نیست ..

      • جوابیه به اسامه قادری در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

        مجددا عرض ادب خدمت شما برادر بزرگوار
        عدم درج نام واقعی هیچ ربطی به صحیح یا ناصحیح بودن نظر بنده ندارد استفاده از اسم مستعار به فرهنگ بسته و ناسالم جامعه ما و عدم امنیت رسانه یی برمیگردد که نیازی نیست چرایی آنرا برایتان تشریح کنم! ضمنا باید بدانید اینکه گوینده کیست زیاد مهم نیست باید دید محتوا و نظر گوینده چیست؟!
        سخن من خطاب به شما نه تنها در قبال این نوشته بلکه بخاطر موضع گیری های متعصبانه و بدور از واقعیت تان بوده و در این بین همیشه در قبال نوشته هایتان سکوت کرده بودم ولی بکار گیری نامهربانی در برابر مردم آگاه شهر برای من بسیار سخت و غیر قابل تحمل بود و مطئن باشین اگر فضایی عادلانه و بدون التهاب بر جامعه مدنی ما حاکم بود با اسم واقعی تک تک نوشته ها و دیدگاه هایتان را به چالش میکشاندم!
        در اخر توصیه میکنم شما رو به شستن چشمها و احترام به رای اکثریت و دعوت میکنم به پذیریش واقعیت!!!

        • اسامه قادری در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

          عرض سلام مجدد
          دقیقا اگر متن بنده را دوباره بخوانید متوجه می شوید که منظور بنده نیز همین گفته شماست که فرمودید :
          ” استفاده از اسم مستعار به فرهنگ بسته و ناسالم جامعه ما و عدم امنیت رسانه یی برمیگردد که نیازی نیست چرایی آنرا برایتان تشریح کنم ”

          خب بنده هم همین را میگویم که به دلیل همین فرهنگ بسته ما و عدم امنیت رسانه ای ، همکار رسانه ای بنده جناب یوسفی ضربه خورده اند و یکی از دلایل آراء کم شون همین بوده اگر دقت کنید گفتم یکی از دلایل نگفتم کلا به دلیل این بوده ، کومه کال را فراموش نکرده ایم که تعطیل شد ، مردم چکار کردند ؟
          بنده کجا به رای مردم احترام نگذاشتم ؟ ما مردم پاوه فقط عادت بر تمجید نموده ایم ، واژه هایی که برای تمجید بکار میبرید براساس کدام فاکتور صحیح میدانید ؟ آگاهی یعنی تک رای ؟ آگاهی یعنی قسم دادن ها برای رای ؟ نه دوست گرامی ما آگاه نیستیم مردم تهران آگاه هستند که تک رای نمی دهند و در انتخابات با لیست شرکت می کنند …
          لطفا یک بار دیگر مطلب بنده را دقیق مطالعه فرمایید

          • جوابیه به اسامه قادری در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

            برادر گرامی باور کنید شما با چیدن مقدمات صحیح نتیجه گیری غلط میکنید!!! در اینکه کار فرهنگی و رسانه یی نهادینه نشده شکی نیست ولی شما میفرمایین بدلیل انتقاد سایت مذکور از نهادهای اداری رای اقای یوسفی شکسته شده!!این غیر منطقی است چرا که عامه مردم که اکثریت مشارکت کنندکان در انتخابات هستند حامی افراد و رسانه های منتقد هستند یعنی دقیقا عکس ادعای شما!!! الان اگر سایتی مثلا از عملکرد یک ارگان نقد و به سود مردم دست به قلم شود با استقبال عمومی روبرو خواهد شد نه با طرد!! واقعا حرف های شما برای بنده شدیدا عجیب و ابهام آلود هستند! بنظر من عموم رسانه های شهر به دلایل مختلف و جو سنگین حاکم در خدمت سیستم اداری و به نوعی خبر رسان هستند تا ناقد!! در خصوص تک رای هم حرف زدین و یا در خصوص انتخابات تهران!!مثال تون مع الفارغ هست تهران با ۱۷ الی ۱۸ میلیون جمعیت مگر راهی جز ائتلاف و ارائه لیست چیز دیگری هم سراغ دارین؟!نکنه توقع دارین ملت تک رای بدن به جناب محسن هاشمی یا فرضا اقای چمران؟! پاوه شهر کوچکی ست و در گذشته اعلام ائتلاف از سوی نامزدها بدلیل عدم اعتماد با شکست روبرو شده و طبیعی ست که مردم به تنها گزینه شایسته مد نظر یا چندین گزینه شان رای بدن. من یک نتیجه گیری ساده رو عرض میکنم اونهم اینکه جنابان فاروق یوسفی/ محی الدین زاده/مهدی عبدی به علت عملکرد ضعیف شان در گذشته توسط مردم “رد صلاحیت” شدند. و شک نکنین این مقدار رای از اقای یوسفی هم بخاطر همین سایتش بود.موید باشین و سربلند.

    • کسی در این شهر در تاریخ خرداد 1, 1396 گفت:

      سلام.
      با نیمی از سخنان شما موافقم. اما بهتر است که به گافی در میان سخنان شما اشاره کنم:
      بدون شک سخن شما درست است که باید مستدل به تبیین آرا پرداخت. پس شما هم مستدل بفرمایید که بر مبنای کدام دلیل و کدام پیشینه و کدام برهان است بیان میکنید که منتخبین این دوره “افرادی لایق و صادق و خدمت گزار”ند؟! (ضمن احترام به همگی، لطفا مصادیق صداقت این افراد و لیاقت و خدمتگذاریشان را بفرمایید).
      راستی، از نام دموکراسی به نفع خودتان بهره برداری نکنید!

    • شهروند در تاریخ خرداد 2, 1396 گفت:

      احسنت به نظر موشکافانه شما که مگر مهدی عبدی و یا کیهان محی الدین زاده سایت داشتند که انان نیز ناکام ماندند؟!
      باید گفت که اکنون اگر اقای یوسفی رای می آورد، آن را هم نسبت به عملکرد و هم نسبت به بازتاب اخبار و انتقادات از ارگان ها در سایت پاوه پرس قلمداد می کردند. و می گفتند چون آقای مهدی عبدی رای نیاورده چون سایت نداشته.. خیلی مضحکه نه
      به رای مردم احترام بزارید… با حرف های واهی این انتخاب را به آیندگان واگذار نکنید

  • شهروند در تاریخ خرداد 1, 1396 گفت:

    جناب آقای قادری عزیز
    ضمن تشکر نسبت به دلسوزی و حسن نیت جنابعالی
    اما رای نیاوردن و عدم ورود جناب یوسفی به شورای پنجم به دلیل نارضایتی برخی از مسئولان ادارات از روسنگری ایشان به نظر بنده درست نیست.الان هم این ۵ نفری که انتخاب شدن شاید سایت خبری نداشته باشن ولی این دلیل لیاقت کمترشان نسبت به آقای یوسفی نمیتونه باشه.خلاصه تشخیص و برآیند انتخاب تمام مردم پاوه در این ۵ نفر عضو جدید خلاصه شده.پس باید به انتخاب مردم احترام گذاشت.

    • اسامه قادری در تاریخ خرداد 1, 1396 گفت:

      با سلام و احترام
      ضمن تشکر از ارائه دیدگاه تان ؛ بنده نسبت به ۵ عضو جدید شورا اظهار نظری ننموده ام و مطلب بنده بررسی سایت پاوه پرس و تاثیر آن بر آراء مدیریت سایت بوده است که در تحلیلی ارائه شده است

  • جناب خان در تاریخ خرداد 1, 1396 گفت:

    هیچکس در پاوه نمی خواهد هزینه بدهد جلو رفتن و پیشرفت در جوامع توسعه نیافته مستلزم پرداخت هزینه است اما کسی در پاوه حاضر به پرداخت هزینه نیست .
    جناب آقای یوسفی هم می توانند اگر قصد خدمت دارند می توانند از صدها روش دیگر استفاده کنند .
    قطعا حضور در شورا مساوی خدمت به مردم نیست و می تواند مساوی امتیاز دکه ،تاکسی ، زمین وغیره باشد.

  • محمود رستمی تبار در تاریخ خرداد 1, 1396 گفت:

    سلام علیکم
    جناب اقای یوسفی
    حداقل بنده در حوزه اطلاع رسانی جنابعالی شاهد تلاش بیدریغ شما و فرزند گرامی شما بودم. براستی اطلاع رسانی صحیح و بی حاشیه مهمترین اصلی است که باید مراعات گردد و شما این کار را انجام دادید. بنظر بنده عدم انتخاب شما در شورای اسلامی شهر پاوه مسئولیت شما را نه تنها کاهش نداده است بلکه دست شما را در نقد و انتقاد و اصلاح و اطلاع رسانی باز نموده و فارغ از هرگونه سو گیری نسبت به عملکر شهر و شهروند و مسئول می توانید با همفکری و مشاوره خیل عظیم جوانان روشنفکر و سالمندان مدبر گامی موثرتر در تعالی و توسعه شهر بردارید.
    یاس در انسان مومن و مسلمان راه ندارد و باید از اینکه علیرغم همه تلاشهای شما برای تدوام خدمتگذاری به مردم خداوند این کار را درسرنوشت شما تقدیر نفرموده است راضی باشید. و باید همه راضی به رضایت خدواند باشیم و برای منتخبین مردم دروه پنجم به هر شکلی که راه یافته اند و بی انتقاد هم نیست احترام قائل شویم و دست عزیزان را بفشاریم و یاریشان دهیم.
    امید است سایت وزین پاوه پرس همچنان و قوی تر از قبل به کار خود ادامه داده و حال که فرصت بیشتری دارید.