ج 31 فروردین 1403 ساعت 01:13

تعویض کف پوش سالنهای ورزشی آموزش و پرورش منطقه نوسود به همت فرماندار

تعویض کف پوش سالنهای ورزشی آموزش و پرورش منطقه نوسود به همت فرماندار

به گزارش سلام پاوه:رئیس آموزش و پرورش منطق نوسود اعلام کرد:با همت فرماندار شهرستان پاوه و پیگیریهای آموزش و پرورش و بخشداری و شهرداری نوسود با اعتبار۸۵۰ میلیون ریال کف پوش سالن های ورزشی نشاط نوسود و جوان نودشه تعویض گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: منصوروهابی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان پاوه و پیگیریهای […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس آموزش و پرورش منطق نوسود اعلام کرد:با همت فرماندار شهرستان پاوه و پیگیریهای آموزش و پرورش و بخشداری و شهرداری نوسود با اعتبار۸۵۰ میلیون ریال کف پوش سالن های ورزشی نشاط نوسود و جوان نودشه تعویض گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: منصوروهابی ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار شهرستان پاوه و پیگیریهای بخشدار و حمایت شهرداری نوسود از امور ورزشی و همکاری با این اداره،ایجاد شادابی و نشاط در بین جوانان و دانش آموزان و ارتقاء فرهنگ ورزش در جامعه را از برنامه های اولویت دار این اداره بر شمرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش نوسود،ورزش را جزء جدایی ناپذیر تعلیم و تربیت دانست و گفت:ورزش می تواند سلامت جسمی و روحی دانش آموزان را با این مهم تضمین کرد.

وی با اشاره به تحقیقات علمی بعمل آمده عنوان کرد،ورزش علاوه براینکه ابزار ارزشمندی برای سلامتی جسمانی است  رابطه نزدیکی نیز با سلامتی روانی و به ویژه پیشگیری از بروز ناهنجاری های روانی را دارد و تجهیز فضاهای ورزشی در شهر نوسود و نودشه را باهمت فرماندار محترم  ستود.

وهابی ابراز امیدواری کرد که این فضاها بتوانند در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی مفید و موثر واقع شوند.

یک پاسخ برای “تعویض کف پوش سالنهای ورزشی آموزش و پرورش منطقه نوسود به همت فرماندار

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 29, 1396 گفت:

    سلام ۱۲سال دست به هیچ تعمیری نزدن دم انتخابات هنرنکردن اقایان