س 29 اسفند 1402 ساعت 09:29

هزار و ۸۵۰نفرعوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

هزار و ۸۵۰نفرعوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه گفت: هزار و ۸۵۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، محافظان صندوق واعضای ستادی، انتخابات را در این شهرستان برگزار می کنند. پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای جمع آوری آرای مردم شهرستان پاوه در این دوره از انتخابات ۷۲ شعبه […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار شهرستان پاوه گفت: هزار و ۸۵۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، محافظان صندوق واعضای ستادی، انتخابات را در این شهرستان برگزار می کنند.

پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای جمع آوری آرای مردم شهرستان پاوه در این دوره از انتخابات ۷۲ شعبه اخذ رأی و۱۴۸ صندوق شامل ۷۲ صندوق برای شوراها و ۷۶ صندوق برای ریاست جمهوری در نظر گرفته است.

او با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اعضای شعب اخذ رأی، نمایندگان فرماندار ونمایندگان نظارت و بازرسی در شعب اخذ مشخص و تعیین شده است.

وی در ادامه گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده و خلق حماسه ای دیگر برای ایران عزیز و به رخ کشیدن عزت وعظمت واقتدار کشورمان در عرصه داخلی و بین المللی در شهرستان پاوه اندیشیده شده است.

او حضور و مشاکت حداکثری مردم در انتخابات را ضامن حفظ و تقویت حیات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور دانست و اضافه کرد: این حضور ضمن اعلام ( نه) به دشمنان، دامنه تأثیر و اثرگزاری ایران اسلامی را در جهان افزایش خواهد داد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاوه با اشاره شرایط کنونی و با توجه به اینکه چشم جهانیان به این انتخابات کشورمان معطوف شده است گفت: باید هرگونه سیاستگذاری در این برهه در راستای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

ایده پور اظهار کرد: مردم غیور وهمیشه در صحنه این شهرستان همراه وهمگام با سایر مردم کشورمان در تمام مراحل تعیین کننده انقلاب ودفاع و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی همواره حضوری فعال وگسترده داشته اند ودر این برهه نیز این حضور گسترده تر خواهد بود

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد.

خبرنگار : محمد هادی زامیاد