ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:05

ائمه جمعه و جماعت و اعضای شــورای روحانیت پاوه جهت حضور مردم در انتخابات/امیدواریم مردم اصلح را انتخاب کنند

ائمه جمعه و جماعت و اعضای شــورای روحانیت پاوه جهت حضور مردم در انتخابات/امیدواریم مردم اصلح را انتخاب کنند

به گزارش سلام پاوه:ائمه جمعه و جماعت و اعضای شــورای روحانیت پاوه، با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در انتخابات پیش رو،ابراز امیدواری کردند مردم شریف منطقه در بین نامزدها،اصلح را انتخاب کنند. به گزارشخبرنگار سلام پاوه؛روز دو‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶ جمعی از ائمه جمعه و جماعت و اعضای شــورای […]

به گزارش سلام پاوه:ائمه جمعه و جماعت و اعضای شــورای روحانیت پاوه، با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در انتخابات پیش رو،ابراز امیدواری کردند مردم شریف منطقه در بین نامزدها،اصلح را انتخاب کنند.

به گزارشخبرنگار سلام پاوه؛روز دو‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶ جمعی از ائمه جمعه و جماعت و اعضای شــورای روحانیت پاوه طی نشستی در خصوص دو موضوع مهم دینی، ملی و منطقه‌ای«۱- ماه مبارک رمضـــان ۲-انتخابات پیش رو» به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و بعد از چند ساعت بحث و گفتگو در این خصوص بیانیه‌ای صادر نمودند که متن آن به شرح ذیل است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ألْحَمدُلِلهِ ثُمَّ الصَّلاهُ والسَّلامُ عَلیٰ رَسوُلِ اللهِ وَ عَلیٰ آلِهِ الأَطْهار وَ صَحابَتِهِ الأَخیار وَ سَلِّم تَسْلیماً

بیانیـــــــه

به تاریخ ۲۵/۲/۹۶ که به نام روز پاسداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی است،به احترام این شاعر عزیز مطالب خود را با یک بیت این شاعر نامی شروع می‌کنیم.

در این دنیا کسی بی‌غم نباشد … اگر باشد بنی‌آدم نباشد

امروز ما در عصری زندگی می‌کنیم که مصائب زیادی دنیای اسلام را در بر گرفته و همّ و غمّ تفرقه و برادرکشی در دنیای اسلام، درون همۀ ما را پوشانده است. مع‌الوصف جمعی از روحانیت پاوه ازجمله ائمه جمعه پاوه، باینگان، نوسود، نودشه و اعضای شورای روحانیت و سایر افراد ذیل الذکر، دورهم جمع شدیم تا نسبت به دو موضوع مهم دینی، ملی و منطقه‌ای اظهارنظر نماییم.

الف: ماه مبارک رمضان

ب: انتخــابات

بعد از بحث و تبادل‌نظر در نهایت چهار بند به تصویب شرکت‌کنندگان رسید.

۱-در خصوص ماه مبارک رمضان، حاضرین همگی بالأتفاق اعلام آمادگی کردند هر آنچه در توان دارند در جهت دعوت و ارشاد مردم و زمینه‌سازی به جهت استقبال از ماه قرآن و کمک به فقراء و تشویق و دعوت جوانان به حضور در مساجد و شرکت در عبادات و لیالی ماه مبارک رمضان انجام دهند.

۲-در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، عنایت به اوضاع دنیای اسلام و دشمنی آشکار و پنهان غرب بخصوص آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی و حقد و حسد بعضی از دولت‌های منطقه‌ای و مانور دشمنان انقلاب، اینجانبان، شرکت در انتخابات را یک امر لازم ملی، مذهبی و منطقه‌ای و نیاز ضروری در راستای حفظ نظام و برقراری امنیت حاکم و وحدت اقوام ایرانی می‌دانیم.

۳-کاندیداهای مطرح برای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که ازنظر قانونی صلاحیت آن‌ها مورد تأیید نظام قرارگرفته است، مورد احترام ما هستند و لذا ضمن دعوت از ملت شریف ایران و اهل سنت منطقه برای شرکت فعال و آگاهانه؛ امید است مردم شریف منطقه در بین نامزدها، اصلح را انتخاب کنند.

۴-عنایت به این امر که ما امام‌جمعه و جماعت و خطیب و داعی دین هستیم و مخاطبین ما مردم متدین و شریفی هستند، رعایت احوال آنان را لازم می‌دانیم؛ لذا و به لحاظ حفظ وحدت و حفاظت از جایگاه معنوی و خدمتگزاری خود، در بین کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها از فرد خاصی پشتیبانی رسمی نخواهیم کرد.

از خداوند متعال خواهانیم به ما توفیق عطا فرماید در بین کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها، اصلح را برای ایران اسلامی و انقلاب و مردم در شهرها و روستاها انتخاب نماییم. ان­ شاء­الله

«وصلی الله تعالی علی سیدنا محمد و آله و صحبه و سلم»

۱-قــادری – امام‌جمعــــه پاوه

۲-حسین عینی – امام‌جمعه نوسود

۳-حامد رحیمی – امام‌جمعه باینگان

۴-احمد مبارکشاهی – امام‌جمعه نودشه

۵-خالد ولدبیگی – عضو شورای روحانیت پاوه

۶- کریم اداک – عضو شورای روحانیت پاوه

۷- هادی رمضانی – مسئول اداره اوقاف اورامانات

۸- نصرالدین خدادادی

۹- بلال مرادی

۱۰– محسن رستمی

۱۱- برهان عزیزی

۱۲- عبدالناصر یوسفی

۱۳- مکرم محمودی

۱۴- عبدالغفار عزیزی

یک پاسخ برای “ائمه جمعه و جماعت و اعضای شــورای روحانیت پاوه جهت حضور مردم در انتخابات/امیدواریم مردم اصلح را انتخاب کنند

  • محمد... در تاریخ اردیبهشت 27, 1396 گفت:

    ضمن سلام
    سوالی برایم پیش امد و آن اینکه:
    چرا امامان جماعت مساجد پاوه حضور نداشتند ؟!