پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 19:10

پایگاه منظر طبیعی شهرستان پاوه افتتاح شد / عکس

پایگاه منظر طبیعی شهرستان پاوه افتتاح شد / عکس

به گزارش سلام پاوه : پایگاه منظر طبیعی شهرستان پاوه با حضور استاندار کرمانشاه و هیئت همراه روز دوشنبه  ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: راه اندازی و افتتاح پایگاه منظر طبیعی اورامان مقدمه ای برای ثبت جهانی منطقه […]

به گزارش سلام پاوه : پایگاه منظر طبیعی شهرستان پاوه با حضور استاندار کرمانشاه و هیئت همراه روز دوشنبه  ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: راه اندازی و افتتاح پایگاه منظر طبیعی اورامان مقدمه ای برای ثبت جهانی منطقه اورامان است که شامل بخش هایی از استان های کرمانشاه، کردستان و کردستان عراق است.

بالایی افزود: این پایگاه به عنوان بانک اطلاعاتی از بخش های فرهنگی، مردم شناسی، بازیهای محلی و صنایع دستی عمل می کند و با تهیه و استفاده از این اطلاعات امکان سنجی برای تقویت هر یک از این بخشها صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: با امکان سنجی و تقویت هر یک از بخشها اعتبار لازم از طریق یونسکو اختصاص داده خواهد شد.

وی اظهار کرد: برای راه اندازی و افتتاح این پایگاه در راستای انجام کارهای مطالعاتی و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز سه میلیارد ریال اختصاص یافته است.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۱ هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.