ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:01

گردهمایی حامیان حزب مردمسالاری در پاوه با حضور مصطفی کواکبیان

گردهمایی حامیان حزب مردمسالاری در پاوه با حضور مصطفی کواکبیان

به گزارش سلام پاوه:گردهمایی حزب مردمسالاری در شهرستان پاوه در حمایت از دکتر حسن روحانی دیروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶ در محل هتل ارم با حضور حامیان و اعضای این حزب برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم که با حضور دبیر کل حزب مردمسالاری مصطفی کواکبیان،صالحی مسئول حزب مردمسالاری در استان کرمانشاه […]

به گزارش سلام پاوه:گردهمایی حزب مردمسالاری در شهرستان پاوه در حمایت از دکتر حسن روحانی دیروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶ در محل هتل ارم با حضور حامیان و اعضای این حزب برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم که با حضور دبیر کل حزب مردمسالاری مصطفی کواکبیان،صالحی مسئول حزب مردمسالاری در استان کرمانشاه و جمعی از هوادران و حامیان حسن روحانی حضور داشتند،از طرف حزب مردمسالاری آراس حسامی به عنوان دبیر این حزب در شهرستان پاوه از طرف مصطفی کواکبیان معرفی شد.

حسن قادری رییس ستاد دکتر روحانی ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان و جناب دکتر کواکبیان مطالبی پیرامون موفقیت های دولت تدبیر و امید در رابطه با سیاست داخلی و خارجی و تعامل با اقوام و مذاهب بیان داشت و سپس با اشاره به توزیع قدرت و ثروت و نهادینه کردن قانونمداری در سطح ملی حقوق شهروندی را از افتخارات دکتر روحانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد،چنانچه دکتر روحانی با اکثریت آرا مجددا به ریاست جمهوری انتخاب شوند اهل سنت و اقوام ایرانی دیدگاههای اصلاح طلبی را در راستای اهداف خود دنبال خواهند کرد.

دبیرکل حزب مردم سالاری در این نشست با بیان اینکه از روحانی حمایت می کنیم،گفت:در مجموع عملکرد دولت تدبیر و امید مثبت بوده و دولت در مسیر سعادت و پیشرفت ملت ایران گام برداشته است.

مصطفی کواکبیان انتقاداتی هم به دولت آقای روحانی داریم،به عنوان مثال معتقدیم برخی از وزیران باید تغییر کنند و حداقل سه نفر از وزرای کابینه از خانم ها انتخاب شوند و در ترکیب وزرا باید از اهل سنت نیز حضور داشته باشند.

وی بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: همانگونه که بارها مقام معظم رهبری در سخنرانی هایشان ضرورت شرکت مردم در انتخابات را تبیین کرده اند، حزب مردم سالاری نیز همواره طرفدار شرکت مردم در انتخابات بوده و هیچگاه با انتخابات قهر نبوده ایم و آن را تحریم نکرده ایم.

کواکبیان گفت:تاریخ ثابت خواهد کرد که برجام چه بود،جنگ را شروع کردن که هنر نمی خواهد هنر این است که نگذاریم جنگ بشود.

دبیرکل حزب مردم سالاری در ادامه به انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: همانگونه که در تعریف رجل سیاسی و دیگر شرایط کاندیداهای ریاست جمهوری مشکل داریم در انتخابات شوراها نیز شاهد وجود اشکالاتی هستیم.که قانون باید به گونه ای اصلاح بشود که هر کسی به خودش اجازه آمدن ندهد و اگر هم ثبت نام کرد به راحتی رد صلاحیت نشود.

گفتنی است که حزب مردمسالاری فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۷۸ به طور رسمی در حمایت از حزب دوم خرداد شروع کرده است که بعد از شکل گیری در سال ۱۳۸۱ به عنوان حزب مردمسالاری تغییر نام یافت.