پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:54

جشن گلریزان دیگر و برگرداندن امیدی دیگر به نا امیدان / برپایی جشن گلریزان در دهه اول رمضان در پاوه

جشن گلریزان دیگر و برگرداندن امیدی دیگر به نا امیدان / برپایی جشن گلریزان در دهه اول رمضان در پاوه

به گزارش سلام پاوه:سومین نشست برپایی جشن گلریزان ۱۳۹۶ در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان پاوه با حضور اعضا و معتمدین انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای انجمن حمایت زندانیان با استقبال از ریاست محترم دو نهاد ذی ربط شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان سومین […]

به گزارش سلام پاوه:سومین نشست برپایی جشن گلریزان ۱۳۹۶ در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان پاوه با حضور اعضا و معتمدین انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اعضای انجمن حمایت زندانیان با استقبال از ریاست محترم دو نهاد ذی ربط شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان سومین جلسه هم اندیشی خود را برگزار نمود و به بحث و تبادل نظر در زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر جشن گلریزان امسال پرداختند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرستان پاوه ضمن اشاره به اینکه این جشن هر ساله در دهه اول ماه مبارک رمضان جهت کمک به خانواده های نیازمند زندانی و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمدبرگزار میشود اظهار داشت : انجمن پتانسیل بسیار کارآمدی برای کمک رسانی به این قشر نیازمند جامعه است که میتواند با کمک خیرین و مردم متدین منطقه اورامانات به این قشر جامعه کمک نماید و از تمامی خیرین و اغنیاء خواستار شد که در این امر خداپسندانه انجمن را همراهی کنند .

دادستان شهرستان پاوه ضمن تشکر ازحضار،فعالیتهای انجمن را در سطح استان نمونه دانست و خواستار تقویت و حمایت هر چه بیشتر از انجمن شد.

مختار برزگر رئیس آموزش و پرورش پاوه ایجاد درآمد پایدار برای انجمن را پیشنهاد نمودند، و آقای میری شهردار پاوه آمادگی خود را در زمینه هرگونه همکاری باانجمن اعلام نمودند و بر تبلیغات هرچه فراوان تر در منطقه اورامانات تاکید کردند.

رییس زندان آقای شاهین صفا راهکارهای در زمینه نحوه جمع آوری کمکهای مردمی بیان نمودند، و نهایتا مصوب شد که گلریزان امسال در دهه اول ماه مبارک رمضان برگزار میشود که در آینده ای نزدیک مکان وزمان دقیق آن به اطلاع خیرین شهرستان رسانیده میشود.