ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 14:49

چشمه”هانه کوان”منطقه ای بکر و دیدنی در روستای دشه

چشمه”هانه کوان”منطقه ای بکر و دیدنی در روستای دشه

به گزارش سلام پاوه:شهرستان پاوه یکی از شهرستانهای سرسبز و خوش آب و هوا که در شمال غربی استان کرمانشاه قرار گرفته است،این شهرستان با داشتن مناطق و مکانهای زیبا و دیدنی از معدود مناطق خوش و آب هوا در استان کرمانشاه است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:یکی از روستاهای دیدنی و زیبا در این […]

به گزارش سلام پاوه:شهرستان پاوه یکی از شهرستانهای سرسبز و خوش آب و هوا که در شمال غربی استان کرمانشاه قرار گرفته است،این شهرستان با داشتن مناطق و مکانهای زیبا و دیدنی از معدود مناطق خوش و آب هوا در استان کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:یکی از روستاهای دیدنی و زیبا در این شهرستان روستای دشه است که چشم انداز و مکانهای زیبایی را در خود جای داده است.چشمه هانی کوان که یکی از چشمه های منحصر به فرد و دیدنی با دبی بالا است که هر ساله آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

چشمه بسیار زیبای و دیدنی هانه کوان هر ببینده ای را به خود جذب میکند در ورودی این منطقه خوش آب و هوا مکانی آرام و با صفا با خلوص نیت مردی که در آنجا مشغول خدمت به مسافران بود بیشتر جلب توجه میکرد.

آقای براخاص بهرامی که خود اهل روستای دشه می باشد با گشاده رویی و مهمان نوازی روزانه پذیرای بسیاری از مهمانان و مسافران است.وی در کنار امرار معاش در آنجا به بسیاری از امورات باغداری می پردازد و از احساس لطیف و طبیعت و محیط زیست روستای دشه و جاذبه های آن نقل زیادی کرد.وی از مسافران و میهمانان گرامی جهت بازدید از این منطقه خوش آب و هوا دعوت کرد که جهت دیدن و استراحت به چشمه هانه کوان بیایند و از انجا لذت ببرند.

لازم به ذکر است تفرجگاه هانه کوان در دل یک دره زیبا و سرسبز در کنار چشمه خروشان و طبیعت بکر کوهستانی روستای دشه پذیرای مهمانان است. این قهوخانه بدون قلیان و مواد دخانی است و پتانسیل پذیرایی و مهمان داری از مسافران خارج از شهرستان را نیز دارد و توصیه می شود برای یکبار هم که شده از این طبعت بکر و مکان زیبا و دیدنی بازدید کنید.

گردشگران و مسافران گرامی میتوانند در صورت تمایل جهت دیدن این محل زیبا با آقای براخاص بهرامی با شماره ۰۹۱۸۸۸۸۳۷۵۱ تماس گرفته و هماهنگ نمایند.

تصاویری از این چشمه زیبا و بکر