ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:19

تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سلام پاوه

تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در سلام پاوه

به گزارش سلام پاوه:با آغاز فعالیت تبلیغاتی انتخابات شوراهای شهر و روستا از فردا ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۶ به مدت یک هفته پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در نظر دارد به صورت ویژه در قالب مصاحبه،اهداف و برنامه های نامزدها،بنر و پوستر در سایت و کانال تلگرام به تبلیغ برای کاندیداهای محترم بپردازد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پایگاه […]

به گزارش سلام پاوه:با آغاز فعالیت تبلیغاتی انتخابات شوراهای شهر و روستا از فردا ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۶ به مدت یک هفته پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در نظر دارد به صورت ویژه در قالب مصاحبه،اهداف و برنامه های نامزدها،بنر و پوستر در سایت و کانال تلگرام به تبلیغ برای کاندیداهای محترم بپردازد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه با میانگین ۱۸ هزار بازدید در روز و بیش از ۷۰۰۰ عضو در تلگرام و ۲۶۰۰عضو در فیس بوک می تواند مکان مناسبی برای تبلیغ کاندیداهای محترم و معرفی فعالیت ها و برنامه های آنها در طول تبلیغات انتخاباتی باشد.

کاندیداهای محترم از شهر های پاوه،نوسود،نودشه،باینگان و بانه وره و حتی روستاهای تابعه می توانند تبلیغات خود را با تعرفه های مناسب به این پایگاه خبری بسپارند.

همچنین ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم ریاست جمهوی نیز می توانند تبلیغات خود را به ما بسپارند.

نامزدهای محترم می توانند جهت آگاهی از تعرفه تبلیغات و چگونگی انتشار به روش های زیر با ما تماس حاصل نمایند.

شماره تماس:۰۹۱۸۲۹۷۳۰۰۴-۰۹۱۸۹۹۶۵۰۰۷

آی دی تلگرام سلام پاوه:salampaveh@

?تماس با مدیر کانال:sohaibzarban@