ج 31 فروردین 1403 ساعت 02:55

مراحل آغازین ساخت مرکز درمان بسیجیان پاوه شروع شد

مراحل آغازین ساخت مرکز درمان بسیجیان پاوه شروع شد

به گزارش سلام پاوه:با پیگیری های فرمانده سپاه ناحیه بسیج پاوه مراحل آغازین ساخت مرکز درمانی بسیجیان پاوه به همت موسسه تامین درمان بسیجیان با بازدید از زمین مورد نظر این طرح آغاز شد. سرهنگ سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : همانگونه که مستحضر هستید شهرستان پاوه یکی از شهرستانهای […]

به گزارش سلام پاوه:با پیگیری های فرمانده سپاه ناحیه بسیج پاوه مراحل آغازین ساخت مرکز درمانی بسیجیان پاوه به همت موسسه تامین درمان بسیجیان با بازدید از زمین مورد نظر این طرح آغاز شد.

سرهنگ سعید بهشتی راد در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : همانگونه که مستحضر هستید شهرستان پاوه یکی از شهرستانهای محروم و با بیشترین رزمنده می باشد که در بخش بهداشت و درمان با توجه به کمبود فضا و کادر درمانی لزوم تقویت زیرساختهای بهداشتی و درمانی آن بیش از پیش است.

وی افزود:در این راستا مجموعه سپاه پاسداران و موسسه تامین درمان بسیجیان در راستای سیاست کاری خود در بحث ساخت درمانگاه بسیج برای بسیجیان و مردم و محرومان در اکثر شهرستانهای محروم  کشور با پیگیری های صورت گرفته در صدد است که درمانگاه مجهزی را برای بسیجیان و عموم مردم در این شهرستان بسازد.

فرمانده ناحیه سپاه پاوه گفت:با پیگیری های صورت گرفته و بدلیل نبود زمین مناسب در پاوه و با برگزاری نشستی با شهرداری و شورای شهر زمینی نزدیک به ۳۰۰ متر را در کنار محل(کاجهای شهرداری)پاوه از سوی شهرداری و اعضای شورای شهر به ساخت این مرکز اختصاص داده شد.

وی افزود:با حضور دکتر دهقان مسئول موسسه تامین درمان بسیجیان کشور و هیئت همراه امروز از چند نقطه و زمین مذکور برای تایید زمین و اخذ مجوزهای لازم و اقدامات عملیاتی دیگر این مرکز درمانی بازدید به عمل آمد.

سرهنگ بهشتی راد گفت:به امید خدا و پس از تایید زمین و اخذ مجوزهای لازم و برآورد اعتبارات این طرح،عملیات ساخت این مرکز درمانی مجهز شروع خواهد شد و ان شا الله تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است هیئت مذکور از زمین مورد نظر و چند نقطه دیگر به همراه فرمانده سپاه پاوه بازدید کردند.

 

 

یک پاسخ برای “مراحل آغازین ساخت مرکز درمان بسیجیان پاوه شروع شد

  • باینگان در تاریخ اردیبهشت 20, 1396 گفت:

    با تشکر از فرمانده سپاه ناحیه بسیج پاوه سرهنگ سعید بهشتی راد که به فکر بسیجیان هستید انشا الله این پروژه احداث شود و مشکا محرومیت شهرستان پاوه برطرف گردد در ضمن از باقیات و صالحات شما می باشد