س 28 فروردین 1403 ساعت 10:23

۲۵۰ دانش آموز برتر مسابقات فرهنگی هنری مدارس پاوه تجلیل شدند/عکس

۲۵۰ دانش آموز برتر مسابقات فرهنگی هنری مدارس پاوه تجلیل شدند/عکس

به گزارش سلام پاوه : مراسم تجلیل از فعالان اقامه نماز، حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شهرستان پاوه  روز گذشته با تجلیل از ۲۵۰ دانش آموز برتر در سالن امتحانات امام خمینی پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه در این مراسم گفت: آموزش و پرورش در کلام و […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم تجلیل از فعالان اقامه نماز، حدیث و مسابقات فرهنگی و هنری مدارس شهرستان پاوه  روز گذشته با تجلیل از ۲۵۰ دانش آموز برتر در سالن امتحانات امام خمینی پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه در این مراسم گفت: آموزش و پرورش در کلام و سخنان رهبر انقلاب به درستی تعریف شده، که در این راستا دانشگاه فرهنگیان نیز به عنوان مهمترین دانشگاه کشور یاد شده است.

پرویز ایده پور با بیان اینکه در دنیایی زندگی می کنیم که سرعت پیشرفت بالا است و فقط افرادی می توانند ادعای برتری داشته باشند که سرعت  آنها بالا باشد، اظهار کرد: شتاب در هر کشوری بالاتر باشد قدرت بیشتری دارد و اگر آمریکا امروزه بزرگترین قدرت دنیا است بخاطر توپ و تانک و نیروهای نظامی نیست، بلکه بخاطر اطلاعات برتر آنهاست.

وی افزود: قرن حاضر قرن فناوری است و دنیای مجازی به عنوان فرزند فرهیخته عصرit  چه غوغایی در دنیا به راه انداخته است، ما امروز در نیمه راه دموکراسی و ابتدای راه تکنولوژی هستیم و اگر بخواهیم امکان پیشرفت و فتح قلل مرتفع دنیا برایمان فراهم است.

ایده پور به نگاه سنتی و مدرن به دانش آموزان اشاره کرد و گفت: امروزه باید نگاه سنتی به دانش آموزان را کنار گذاشت و نگاه مدرن روی آورد، در نگاه مدرن نیز دانش آموز به مثابه بلور و طلایی می ماند که غبار بر آن قرار گرفته و آموزش و پرورش باید این غبار را بردارد تا وی به شکوفایی برسد.

وی گفت: اگرچه بر دنیای مجازی ایراداتی وارد است اما نباید فقط معایب را مورد توجه قرار داد، چراکه تحقیقات نشان داده نقاط قوت فضای مجازی نسبت به نقاط ضعف آن ۹۰ درصد به ۱۰ درصد است و این ما هستیم که باید از مزایای بیشمار آن بهره ببریم.

فرماندار پاوه با بیان اینکه دنیای مجازی دموکراسی را با سرعت خود در سراسر دنیا نهادینه می کند، افزود: نگران نقاط منفی فضای مجازی نباشیم، چراکه دنیای مجازی خود را اصلاح می کند و می گوید که هرکسی استفاده خوبی از آن نکند، متضرر خواهد شد.

پرویز ایده پور با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در ادامه گفت: برای دموکراسی نقاط مثبت و منفی وجود دارد، اگرچه استاد دانشگاه و کارگر یک رای دارند و این از معایب دموکراسی است، اما علیرغم پیشرفت ها هنوز انتخابات و رفراندوم حرف اول را در دموکراسی می زند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی با انتخابات تضاد ندارد و در دیدگاه مثبت سایتها و شبکه های اجتماعی می توانند اطلاعات مفیدی در جهت شناخت نامزدها به ما بدهند، اظهار کرد: در سال های آتی هیچ یک از نامزدها به پوستر نیاز ندارد و می توانند از اینترنت و شبکه های اجتماعی بهره ببرند و اینجاست که فضای مجازی به کمک دموکراسی می آید.

فرماندار پاوه در پایان گفت: بسیار خوشحالم که در جمع نخبگانی هستم که بیشتر از سایر افراد جامعه با فضای مجای آشنا هستند و تبریک می گویم که امروز توانسته اید به عنوان نخبگان جامعه در این جمع حضور داشته باشید و  ما نیز با احترام شما خدمت رسیده ایم و از شما تقدیر بعمل می آوریم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه نیز در این مراسم با بیان اینکه در عصر موج سوم قرار داریم، گفت: موج اول موجی بود که بزرگترین آیتم و فاکتور موفقیت را در وجود تعداد افراد یک خانواده می دانست که در دامداری و کشاورزی مشغول بودند و خانواده های بیشتر از نظر تعداد اعضاء، برتر بودند.مختار برزگر فرد

مختار برزگر افزود: در موج دوم کم کم علم در بین خانواده ها نفوذ کرد و اختراعات، جایگزین موج اول گردیدند و افرادی هم که در این موج صاحب ایده و فکر بودند برتر بودند.

وی گفت: در موج سوم دنیا نیز، عصر انفجار و ارتباطات روی داد و آنچه که بیان کننده این موج است توانایی مغزی و فکری است که نقش دانش و علم در میان است که شما دانش آموزان و آینده سازان از این گروه هستید .

وی با اشاره به فلسفه برگزاری این مراسم نیز گفت: فلسفه این مراسم نیز تجلیل از دانش آموزان در حوزه فرهنگی و هنری است که به کسب مقام های نخست دست یافته اند که حائز اهمیت هستند.

وی در پایان گفت: شناسایی استعداد ها و توانایی دانش آموزان از دیگر فلسفه برگزاری این مراسم با حضور والدین گرامی است تا والدین جایگاه آینده فرزند خود را در جامعه بدانند و تعامل بین خانواده ها با فرزندان خود را بیشتر برقرار کنند.

گفتنی است در ادامه از ۲۵۰ دانش آموز برتر منطقه ای و استانی در مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین اصحاب رسانه شهرستان تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است گروه های مختلف دانش آموزی از مدارس شهدای ۲۰ خرداد، حضرت خدیجه و فردوس دوریسان نیز در مقاطعی از برنامه به اجرای موسیقی و نمایش پرداختند.

مراسم تجلیل در پاوه

مراسم تجلیل در پاوه

3 پاسخ برای “۲۵۰ دانش آموز برتر مسابقات فرهنگی هنری مدارس پاوه تجلیل شدند/عکس

  • دانش آموز در تاریخ اردیبهشت 19, 1396 گفت:

    مگر کیهان محمدی خبرنگار رسانه ای نبود چرا از او تقدیر نشد

  • همشهری در تاریخ اردیبهشت 19, 1396 گفت:

    وجدانن این تقدیر بود یا تخریب فرهنگی زحمت کش رسانه اقای کیهان محمدی

  • فرهنگی در تاریخ اردیبهشت 19, 1396 گفت:

    اگررشد علم وشکوفای تقلب وکپی برداری باشد صدشرف به موج اول