ج 31 فروردین 1403 ساعت 07:04

آغاز هفته هلال احمر/تشریح برنامه های ویژه این جمعیت در شهرستان پاوه

آغاز هفته هلال احمر/تشریح برنامه های ویژه این جمعیت در شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت آغاز هفته هلال احمر سرپرست و کارکنان جمعیت هلال احمر پاوه نشستی را با اصحاب رسانه شهرستان پاوه برگزار کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست که در اولین روز از هفته هلال احمر برگزار شد امید زیبایی سرپرست جمعیت هلال احمر پاوه ضمن تبریک […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت آغاز هفته هلال احمر سرپرست و کارکنان جمعیت هلال احمر پاوه نشستی را با اصحاب رسانه شهرستان پاوه برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این نشست که در اولین روز از هفته هلال احمر برگزار شد امید زیبایی سرپرست جمعیت هلال احمر پاوه ضمن تبریک این هفته به امدادگران ، کارکنان و تمامی اعضای این جمعیت و تشکر از همکاری های اصحاب رسانه با این سازمان در پاوه گفت : رسانه های شهرستان پاوه بازوان و همراهان همیشگی این جمعیت بوده اند. و همیشه یار و یاور امدادگران بوده اند.

وی سپس گفت : در هفته هلال احمر برنامه هایی از جمله نشست با اصحاب رسانه ، حضور کارکنان و اعضای جمعیت در یادمان شهدا و گلباران یادمان شهدای پاوه ، برپایی ایستگاه سلامت در محل نماز جمعه پاوه، ویزیت رایگان توسط پزشک داوطلب جمعیت و با همکاری شبکه بهداشت پاوه، برگزاری مانور آموزشی پناهگیری حین زلزله در مهد کودک ، برگزاری کلاس های آموزشی و مسابقات امدادی ، برگزاری مانور امدادی در محل دانشگاه پیام نور پاوه، شرکت در مانور بزرگ استانی در بیستون ،تجلیل از دانش آموزان طرح ملی دادرس که مقام دوم استانی را کسب کرده اند و دیدارکارکنان و اعضای جمعیت با امام جمعه معزز پاوه از جمله برنامه های این هفته می باشد.

زیبایی افزود : انتظار از صاحبان رسانه این است که ضمن همراهی بیشتر از پیش با این نهاد باعث ترغیب جوانان به ثبت نام و جذب در جمعت هلال احمر پاوه شوند.

در این نشست اصحاب رسانه شهرستان پاوه نیز ضمن تبریک هفته هلال احمر خود را عضوی از این مجموعه دانسته و برای کمک به این سازمان اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است از ۱۸ تا ۲۴  اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده است .