ج 31 فروردین 1403 ساعت 10:03

دادستان شهرستان پاوه:با هر نوع تخلف انتخاباتی برخورد خواهدشد

دادستان شهرستان پاوه:با هر نوع تخلف انتخاباتی برخورد خواهدشد

به گزارش سلام پاوه : دادستان عمومی و انقلاب پاوه گفت: تمامی فعالیتهای ستادهای انتخاباتی را بصورت مستمر رصد کرده و با اجرا و اعمال قانون با هر نوع تخلف انتخاباتی برخورد خواهد کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ابراهیم شریفی در اولین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دفتر دادستانی این شهرستان برگزار […]

به گزارش سلام پاوه : دادستان عمومی و انقلاب پاوه گفت: تمامی فعالیتهای ستادهای انتخاباتی را بصورت مستمر رصد کرده و با اجرا و اعمال قانون با هر نوع تخلف انتخاباتی برخورد خواهد کرد.ابراهیم شریفی دادستان پاوه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : ابراهیم شریفی در اولین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دفتر دادستانی این شهرستان برگزار شد از تلاش و جدیت این ستاد برای ایجاد فضایی سالم و آرام در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب پاوه با تأکید بر فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات افزود: انتظار می رود فراهم کردن بستر حضور مردم در پای صندوقهای اخذ رأی با روال قانونی و درست فراهم شود.

گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز ۲۹ اردیبهشت همزمان با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می شود.