ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:00

اولین گردهمایی جوانان و دانشجویان حامی دکتر حسن روحانی برگزار شد

اولین گردهمایی جوانان و دانشجویان حامی دکتر حسن روحانی برگزار شد

به گزارش سلام پاوه:به همت ستاد جوانان و دانشجویان حامی دکتر حسن روحانی گردهمایی با حضور حامیان و طرفداران وی در شهرستان پاوه دیروز عصر در ساعت ۱۷ در سالن سینما فرهنگ ارشاد برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم که با حضور تعدادی از حامیان و طرفداران وی برگزار شد،منصور خاکسار(رئیس اسبق سازمان […]

به گزارش سلام پاوه:به همت ستاد جوانان و دانشجویان حامی دکتر حسن روحانی گردهمایی با حضور حامیان و طرفداران وی در شهرستان پاوه دیروز عصر در ساعت ۱۷ در سالن سینما فرهنگ ارشاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:در این مراسم که با حضور تعدادی از حامیان و طرفداران وی برگزار شد،منصور خاکسار(رئیس اسبق سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه) در سخنانی افزود:یکی از سطوح و عرصه های مهم مشارکت سیاسی شرکت مردم یک جامعه در انتخابات است و نیاز است که ما با هوشیاری و بصیرت ادامه دهنده راه دکتر روحانی باشیم و این جریان اصلاح طلبی را حمایت و پشتیبانی بکنیم.

وی افزود:نقش وجود انتخابات و برگزاری متناوب و منظم آن یکی از نشانه‌های بارز مشارکت سیاسی و مردم‌سالاری است بدین معنا که رای دهندگان بطور منظم و برای انتخاب نمایندگان سیاسی خود در انتخابات متعدد شرکت می‌کنند و آراء آنها همواره قدرت را به کسانی که برگزیده می‌شوند، تسلیم می‌کند.

محسن نیکخواه هم در سخنانی به بیان نظرات و دیدگاههای خود در رابطه با انتخابات و حضور گسترده در پای صندوقهای رای اشاره کرد و گفت:با توجه به حضور دوباره آقای روحانی در عرصه انتخابات نیاز است که جریان اصلاح طلبی ادامه یابد و روند رو به رشد کشور در مسیر خود قرار بگیرد.

حسن قادری مسئول ستاد دکتر حسن روحانی ضمن ایراد سخنانی به بیان توجه جدی و ویژه مردم جهت حضور در انتخابات و در کنار صندوق های رای اشاره کرد و گفت:همه ما در این مکان جمع شده ایم که دوباره و برای چهار سال دیگر به آقای روحانی رای بدهیم و در مقابل آن هم انتظاراتی با توجه به اینکه اهل سنت و کرد هستیم از دولت آینده ایشان در صورت پیروزی در انتخابات داریم.

همچنین حیدر اسلامی نیا در سخنان کوتاهی اعلام کرد با توجه به اینکه در چهار سال گذشته مردم شهرستان پاوه با آرای حدود ۸۰ درصدی به آقای روحانی رای دادند و وی را انتخاب کردند، اما متاسفانه آنچنان انتظارات را برآورده نکردند و ما انتظار داریم در صورت پیروزی دوباره در انتخابات ۲۹ اردیبهشت در چهار سال آینده توجه ویژه و جدی به شهرستان  پاوه و منطقه اورامانات را داشته باشند.

گفتنی است در این نشست کلیپ هایی متفاوتی در حمایت از دکتر حسن روحانی توسط ستاد جوانان شهرستان پاوه پخش شد.

یک پاسخ برای “اولین گردهمایی جوانان و دانشجویان حامی دکتر حسن روحانی برگزار شد

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 17, 1396 گفت:

    انشاالله دردوره بعد آب هانکوان به پاوه میرسانند