ج 10 فروردین 1403 ساعت 04:39

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی به مناسبت هفته معلم

تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی به مناسبت هفته معلم

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه به مناسبت هفته معلم با خانواده های معظم شهدای فرهنگی دیدار نموده و از آنها تجلیل کردند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در دیدار با خانواده شهید سید نجیب […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه و رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه به مناسبت هفته معلم با خانواده های معظم شهدای فرهنگی دیدار نموده و از آنها تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه در دیدار با خانواده شهید سید نجیب صادقی و شهید نعمت شهابی از شهدای فرهنگی شهرستان پاوه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به‌ عنوان میراثی گران‌سنگ در ذهن ملت ایران باقی‌ مانده و از آفت تحریف مصون بماند.

مختار برزگرفرد در این بازدیدها ضمن گرامیداشت هفته مقام معلم اظهار داشت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند که یاد آنان اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه محسوب می‌شود. در همین راستا دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

جهانگیر لطفی رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه نیز ضمن تبریک هفته معلم و تقدیر از همکاری و تعامل مثبت آموزش و پرورش پاوه بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا، تاکید کرد.

خبرنگار : کیهان محمدی