ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:28

تجلیل و تکریم رئیس آموزش و پرورش نوسود از معلم ابتدائی دوران خود/عکس

تجلیل و تکریم رئیس آموزش و پرورش نوسود از معلم ابتدائی دوران خود/عکس

به گزارش سلام پاوه:در هفته بزرگداشت مقام معلم رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در مراسم روز معلم که با حضور امامان جمعه نوسود و نودشه،فرماندار پاوه،بخشدار نوسود،فرمانده ناحیه سپاه پاوه،مسئول دفتر امام جمعه پاوه،اعضای شورای شهر و شهردار نوسود،جمعی از مسئولین ادارات،فرهنگیان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت برگزار شد در یک اقدام قابل […]

به گزارش سلام پاوه:در هفته بزرگداشت مقام معلم رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه نوسود در مراسم روز معلم که با حضور امامان جمعه نوسود و نودشه،فرماندار پاوه،بخشدار نوسود،فرمانده ناحیه سپاه پاوه،مسئول دفتر امام جمعه پاوه،اعضای شورای شهر و شهردار نوسود،جمعی از مسئولین ادارات،فرهنگیان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت برگزار شد در یک اقدام قابل تقدیر از معلم کلاس اول ابتدائی خود تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:منصور وهابی ضمن تبریک مجدد هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری با اشاره به نقش معلمان در روشنگری اقشار مختلف جامعه بیان داشت:معلمان به خاطر جایگاه ویژه ای که در جامعه دارند می توانند با علم و دانش خود موجبات پیشرفت و توسعه کشور را رقم بزنند.

وهابی افزود:جامعه ای که قدر و منزلت معلم و جایگاه ان را به خوبی درک کندفرزندان ان سرزمین مسیر دانش،توانایی و معرفت را طی خواهند کرد و از انجا که آموزش و پرورش زیربنای توسعه هر ملتی است،توجه به ان باعث توسعه پایدار کشور می شود.

وی افزود:در این راستا به منظور تکریم و ارج نهادن به جایگاه ویژه معلم در هفته بزرگداشت مقام معلم از اولین معلم روستای شرکان آقای عبدالرحیم صلاحی که معلم کلاس اول ابتدائی وی بود به عنوان معلم ماندگار تجلیل کرد.

وهابی در این خصوص به خبرنگار سلام پاوه گفت:تواضع،فروتنی،تدین،مسئولیت پذیری،اخلاق مداری،امانت داری،صداقت و دلسوزی نسبت به همه دانش آموزان را از خصوصیات بارز استاد خود برشمرد که در دوران ۳۰ سال خدمت خود علیرغم فراهم بودن زمینه خدمت برای ایشان در جاهای دیگر در روستای شرکان با کمبود ها و محرومیت ها  ساخت و لحظه ای در جهت تعلیم و تربیت فرزندان زادگاه خود کوتاهی نکرد.

وهابی در ادامه افزود:تمامی معلمین شرکان در دوران ابتدایی در محضر ایشان تلمذ و کسب فیض کرده و به گونه ای موفقیت های خود را مدیون ایشان می دانند.

منصور وهابی افزود:اینجانب به رسم ادب و احترام و به پاس سخن زیبای حضرت علی(ع)که می فرمایند:((من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا))فرصت را مغتنم دانستم و به منظور توسعه و ترویج فرهنگ قدرشناسی دانش اموزان از معلمین خود از ایشان و تعدادی دیگر  از همکاران پیشکسوت به عنوان معلم ماندگار تجلیل نمودم.با این امید که تمامی دانش آموزان قدر دان زحمات اساتید خود باشند.

یک پاسخ برای “تجلیل و تکریم رئیس آموزش و پرورش نوسود از معلم ابتدائی دوران خود/عکس

  • فرهنگی -شرکان در تاریخ اردیبهشت 16, 1396 گفت:

    افرین بر این ایده و تفکر و سلام بر مسولین قدر شناس و قدر دان و مرحبا بر وهابی عزیز