پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:56

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری بخش نوسود برگزار شد

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری بخش نوسود برگزار شد

به گزارش سلام پاوه :جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری بخش نوسود صبح روز چهارشنبه با حضور دهیاران این بخش و مسئولان مربوطه در این زمینه و با حضور فرماندار پاوه در محل سالن جلسات بخشداری نوسود برگزارشد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندارشهرستان پاوه در این جلسه مهمترین وظیفه دهیاران را احیای دامداری و صنایع […]

به گزارش سلام پاوه :جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‎گذاری بخش نوسود صبح روز چهارشنبه با حضور دهیاران این بخش و مسئولان مربوطه در این زمینه و با حضور فرماندار پاوه در محل سالن جلسات بخشداری نوسود برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندارشهرستان پاوه در این جلسه مهمترین وظیفه دهیاران را احیای دامداری و صنایع دستی در روستاها عنوان کرد وگفت :امروز رسالت دهیاران ایجاد اشتغال است و امور عمرانی و خدماتی را ادارات مربوطه طبق وظایف سازمانی خود باید انجام دهند.

ایده پور افزود: در این جلسه یک طرح دامداری ۱۹۰ رأسی با یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و اشتغال زایی دو نفر تصویب شد .

بخشدار نوسود نیز در این جلسه با تشریح موانع اشتغالزایی در بخش نوسود راهکارهایی را برای رفع آنها مطرح کرد.

وی تعامل و مشارکت مردم و همکاری بیش از پیش دهیاران را در توسعه روستایی و اشتغال زایی این بخش مهم دانست و ابراز امیدواری نمود با استفاده از ظرفیتها موجود مشکلات اشتغال زایی این بخش به حداقل برسد.

در این جلسه ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی آمادگی خور را برای  واگذاری مراتع  و عرصه های ملی برای ایجاد طرحهای تولیدی و اشتغالزا در روستاها اعلام کردند .

جلسه کارگروه شورای اشتغال در نوسود