ج 31 فروردین 1403 ساعت 11:18

یکی از تاکتیکهای دشمنان در تهاجم فرهنگی ترویج بدحجابی است

یکی از تاکتیکهای دشمنان در تهاجم فرهنگی ترویج بدحجابی است

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه گفت:ترویج بدحجابی در جامعه،سست کردن بنیان خانواده ها و شکستن حریم دین از مهمترین تاکتیک های دشمنان در موضوع تهاجم فرهنگی است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهر پاوه با استناد […]

به گزارش سلام پاوه:امام جمعه پاوه گفت:ترویج بدحجابی در جامعه،سست کردن بنیان خانواده ها و شکستن حریم دین از مهمترین تاکتیک های دشمنان در موضوع تهاجم فرهنگی است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی شهر پاوه با استناد به احادیث پیامبر گرامی اسلام والدین را به تشویق و ترغیب فرزندان برای دوست داشتن پیامبر گرامی اسلام (ص) و اهل بیت آن حضرت و انس با قرآن توصیه کرد.

وی به تشریح تهاجم فرهنگی،اخلاقی و فکری وعقیدتی دشمنان در این برهه زمانی پرداخت و مهمترین تاکتیک های دشمنان را در راستای سست کردن بنیان خانواده ها، ترویج بدحجابی در جامعه و شکستن حریم دین عنوان کرد.

ماموستا قادری، جشن تکلیف را یک روش و سنت مبارک در جمهوری اسلامی دانست و گفت: فلسفه این جشن این است که دختران ما به حدی رسیده اند که می توانند با خدای خویش گفتگو کنند.

امام جمعه پاوه با اظهار رضایت از عملکرد مسئولان آموزش و پرورش پاوه، نوسود و باینگان و فرهنگیان شهرستان به ویژه خواهران فرهنگی گفت: این عزیزان با مسجد و نمازهای جمعه و جماعات مأنوس بوده وعملکرد خوبی دارند.

ماموستا قادری با اشاره به تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان علیه جوانان و به ویژه دختران گفت: رسالت و وظیفه دبیران پرورشی در این برهه بسیار خطیرتر از دیگر دبیران است و باید این عزیزان تلاش و جدیت مضاعفی داشته باشند.

وی با تشریح انواع تهاجم گفت: ما ۲ نوع تهاجم نظامی و فکری داریم که در یکی خاک و زمین را مورد هجوم قرار می دهند و در دیگری فکر وعقیده و اندیشه را هدف قرار می دهند که بسیار خطرناکتر از تهاجم نظامی است.

ماموستا قادری افزود:دشمن در تهاجم فرهنگی ابتدا فکر و اندیشه جوانان ما را می گیرد و فکر و اندیشه غربی را جایگزین آن می کند که در این راستا چندین تاکتیک را بکار می برد.

وی افزود:یکی از این تاکتیکها ترویج و اشاعه روحیه بی تفاوتی در بین مردم و به ویژه جوانان است که آنان را نسبت به اوضاع کشور و منطقه دور کند تا حدی که هریک از افراد در خصوص سرنوشت خود هم بی تفاوت شده و روحیه به من چه را در بر گیرند که بسیار خطرناک است.

مختار برزگرد مدیر آموزش و پرورش پاوه نیز با بیان اینکه امروز جشن تکلیف ۲۵۰ دانش آموز دختر مدارس پاوه برگزار می شود، گفت: جشن تکلیف یکی از بهترین و به یادماندنی ترین برنامه های زندگی هر پسر و دختر است.

خبرنگار:محمد هادی زامیاد

یک پاسخ برای “یکی از تاکتیکهای دشمنان در تهاجم فرهنگی ترویج بدحجابی است

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 13, 1396 گفت:

    خانواده ها باید راه و روش درست را به دخترانشان نشان دهند تا این طور شاهد بی حجابی واقعا شدیدووحشتناک در شهر کوچکی مثل پاوه نباشیم