پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:42

صلاحیت ۱۰۷ داوطلب شوراهای اسلامی کرمانشاه در هیات عالی نظارت تایید شد

صلاحیت ۱۰۷ داوطلب شوراهای اسلامی کرمانشاه در هیات عالی نظارت تایید شد

به گزارش سلام پاوه : سخنگو و مسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد: صلاحیت ۱۰۷ داوطلب دیگر در هیات عالی نظارت استان تایید شد. رسول مرادی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به کار بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات عالی نظارت بر […]

به گزارش سلام پاوه : سخنگو و مسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه اعلام کرد: صلاحیت ۱۰۷ داوطلب دیگر در هیات عالی نظارت استان تایید شد.

رسول مرادی روز چهارشنبه در گفتگو با ایرنا با اشاره به کار بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه از هفتم تا ۱۶ اردیبهشت ماه افزود: در شش جلسه کاری ۱۸۷ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که صلاحیت ۱۰۷ داوطلب تایید و ۷۸ نامزد دیگر رد صلاحیت شدند و ۲ داوطلب هم انصراف دادند.

وی با بیان اینکه کار بررسی صلاحیت نامزدها با حضور خود آنان و مسئولان مراجع چهارگانه و با دقت کامل فقط بر اساس مر قانون انجام شده است، گفت: هیأت عالی نظارت استان بعنوان یکی از موفق ترین هیأت های کشور با وجود داشتن فرصت بیشتر، ۱۱ اردیبهشت کار بررسی صلاحیت نامزدها را به پایان رساند تا افراد ردصلاحیت شده فرصت بیشتری برای اعتراض احتمالی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد براساس اطلاعیه شماره ۶ هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی از زمان دریافت مراتب رد صلاحیت خود در شهرستان ها و استان ها ۲ روز مهلت دارند تا اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.

مرادی افزود: برای اعلام اعتراض داوطلبان عضویت در شوراها نیازی به حضور در هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات نیست و آنان می توانند اعتراض نامه خود را به شماره ۰۲۱۷۷۶۸۸۹۱۰ فکس کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر هم با شماره ۰۲۱۷۷۶۸۸۹۱۱ تماس بگیرند.

انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

2 پاسخ برای “صلاحیت ۱۰۷ داوطلب شوراهای اسلامی کرمانشاه در هیات عالی نظارت تایید شد

  • پاوه در تاریخ اردیبهشت 13, 1396 گفت:

    ریحانشان کالان، واقعا مایه تاسف و شرم ساریه یک سری تایید بشن و یک سری رو تاییدصلاحیت بکنن

  • رستمی در تاریخ اردیبهشت 13, 1396 گفت:

    لطفا اقایی صالحی لیست جدیدتایید صلاحیتهایی پاوه را اعلام بفرمایید.