ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:10

شهردار و مدیر دفتر امام جمعه پاوه روز معلم را گرامی داشتند

شهردار و مدیر دفتر امام جمعه پاوه روز معلم را گرامی داشتند

به گزارش سلام پاوه :صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه شهردار و مدیر دفتر امام جمعه پاوه از با حضور در جمع معلمان چند مدرسه شهرستان پاوه روز معلم را گرامی داشتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : علی‌محمد میری شهردار پاوه به همراه مصلح قادری مدیر دفتر امام جمعه پاوه و کارشناس حراست آموزش […]

به گزارش سلام پاوه :صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه شهردار و مدیر دفتر امام جمعه پاوه از با حضور در جمع معلمان چند مدرسه شهرستان پاوه روز معلم را گرامی داشتند.دیدار با معلمان پاوه

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : علی‌محمد میری شهردار پاوه به همراه مصلح قادری مدیر دفتر امام جمعه پاوه و کارشناس حراست آموزش و پرورش پاوه در هنرستان‌های میرزا عبدالقادر پاوه‌ای و ابتکار و همچنین دبستان شهید باهنر حضور یافتند و از زحمات فعالان عرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر نمودند.

 میری شهردار پاوه ضمن عرض تبریک روز معلم و تجلیل از جایگاه والای استاد مطهری و مقام شامخ معلم که مانند شمع می‌سوزد تا به اطراف خود روشنایی ببخشد، از تلاش‌های فرهنگیان محترم در راستای هدایت و ارشاد نسل کنونی تقدیر و تجلیل نمود.

وی هدف از بازدید مدارس را تکریم و تجلیل از مقام شامخ معلمان عنوان کرد و گفت: هفته معلم بهترین فرصت است تا از مقام معلمان در حد بضاعت تقدیر شود.

مدیر دفتر امام جمعه پاوه ضمن تبریک روز معلم به جایگاه ویژه معلم اشاره کرد و گفت : معلمی یک شغل عادی نیست چرا که آینده جامعه و تربیت نسل جوان برعهده این قشر دلسوز و متعهد قرار داده شده است .

مصلح قادری سرنوشت جوامع بشری را مرهون سعی و تلاش آموزگاران و معلمان دانست و گفت :در حقیقت معلمان شهرستان پاوه از بهترین معلمان سطح کشور هستند و خدا را بخاطر داشتن چنین معلمانی شکر گذاریم.

یک پاسخ برای “شهردار و مدیر دفتر امام جمعه پاوه روز معلم را گرامی داشتند

  • بهمن عزیزی در تاریخ اردیبهشت 12, 1396 گفت:

    “بنام یگانه معلم هستی”
    تمجید و تجلیل از مقام گرانقدر معلم، یقینا” قدردانی و تقدیر از باغبانی است که در صبحگاهان هر روز ، با سبدی از عشق و صمیمیت و محبت و مهربانی به کلاس درس می رود و با دستان مهربان خویش، بر شاخه قلبها فردا را پیوند می زند.
    دوازدهم اردیبهشت روز گرامیداشت مقام معلم را بر همه معلمان و اساتید دلسوز مخصوصا” حاج ماموستا قادری معلم دینی دلسوز و استاد فرزانه کلاس درس قرآن و تفسیر مسجد قبا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
    لازم است به پاس قدردانی همواره بوسه ی تمجید و تجلیل بر دستان مهربان معلمان دلسوز و زحمتکش بزنیم و از درگاه الله مهربان برای همه این عزیزان سلامتی و موفقیت و عاقبت بخیری خواستار باشیم.