پ 30 فروردین 1403 ساعت 19:15

شرکت هایی که در شهرک صنعتی پاوه،دایر شوند از ۱۳ سال معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند

شرکت هایی که در شهرک صنعتی پاوه،دایر شوند از ۱۳ سال معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند

به گزارش سلام پاوه:مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت:شرکت هایی که در شهرک های صنعتی شهرستان‌های پاوه، ثلاث،دالاهو، قصرشیرین و گیلانغرب دایر شوند از ۱۳ سال معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از مرصاد:هادی ملکشاهی عصر امروز شنبه در جلسه شورای گفتگوی کرمانشاه به ارائه گزارش در خصوص نرخ […]

به گزارش سلام پاوه:مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت:شرکت هایی که در شهرک های صنعتی شهرستان‌های پاوه، ثلاث،دالاهو، قصرشیرین و گیلانغرب دایر شوند از ۱۳ سال معافیت مالیاتی برخوردار می‌شوند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از مرصاد:هادی ملکشاهی عصر امروز شنبه در جلسه شورای گفتگوی کرمانشاه به ارائه گزارش در خصوص نرخ معافیت مالیاتی شهرک های صنعتی پرداخت و اظهار داشت:طی استعلامی که از شهرک های صنعتی به عمل آمد تمام شرکت هایی که در استان کرمانشاه بجز آن دسته از شرکت هایی که در محدوده ۳۰ کیلومتری استان قرار دارند از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه افزود:این شهرک ها از ۵ سال معافیت مالیاتی برخوردار خواهند شد که اگر جزو مناطق کمتر توسعه یافته باشند معافیت دو برابر خواهد شد.

وی افزود:هر شرکتی که در شهرستانهای پاوه، ثلاث، دالاهو، قصرشیرین و گیلانغرب دایر شود از ۱۰ سال معافیت بهره خواهند برد و اگر این شرکتها در شهرکهای صنعتی باشند از ۱۳ سال معافیت بهرمند خواهد شد.

ملکشاهی گفت:قانون جدید مالیاتی از ۳۱ تیر ۹۴ آغاز شد و از ابتدای ساد ۹۵ اجرایی شد که مربوط به شرکت هایی بود که پروانه بهره برداری برایشان صادر شده است. یکسری شرایط برای اخذ معافیت وجود دارد که اگر رعایت نشود شرکتی که در محدوده بالاترین مناطق باشد نمی تواند از هیچ معافیتی استفاده کند.

وی بیان کرد:اشخاص حقوقی دولتی نمی توانند از معافیت استفاده کند فقط شخص حقیقی غیردولتی که اظهار نامه مالیاتی داشته باشد از معافیت می تواند استفاده کند. معافیت فقط به درآمد ابرازی تعلق می گیرد نه درآمد ممیزی که به اشخاص می رسد.

مدیر کل امور مالیاتی استان کرمانشاه افزود:شرکت هایی که در منطقه محروم باشد اما در شهرکهای صنعتی نباشد می توانند از معافیت استفاده کنند.