ج 31 فروردین 1403 ساعت 06:30

جذب مربیان مجرب حافظ قرآن کریم در اورامانات

جذب مربیان مجرب حافظ قرآن کریم در اورامانات

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه از به کارگیری تعدادی مربی مجرب و توانمند(خواهر و برادر)در زمینه آموزش حفظ قرآن از شهرستانهای پاوه,جوانرود,ثلاث باباجانی و روانسر خبر داد. ماموستا هادی رمضانی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:شناخت حقیقت قرآن کریم و احاطه کامل بر همه ابعاد آن جز برای کسانی […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس اداره اوقاف و امور خیریه پاوه از به کارگیری تعدادی مربی مجرب و توانمند(خواهر و برادر)در زمینه آموزش حفظ قرآن از شهرستانهای پاوه,جوانرود,ثلاث باباجانی و روانسر خبر داد.

ماموستا هادی رمضانی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:شناخت حقیقت قرآن کریم و احاطه کامل بر همه ابعاد آن جز برای کسانی که قلب مطهر آنها تجلی نور قرآن بوده،میسر نیست.از این رو،برای شناخت ابعاد گوناگون عظمت و فضیلت قرآن،ناگزیر باید به حاملان علوم الهی و آگاهان به اسرار این کتاب عظیم که همانا پیامبر اکرم (ص) هستند، مراجعه کنیم و در سایه آموزه های آنها به فهم تعالیم قرآن بپردازیم و عمل کنیم و بتوانیم عظمت آن را درک کنیم.

وی به حدیثی از پیامبر نور و رحمت اشاره کرد که فرمودند:((خیارکم من تعلم القرآن و علمه)) بهترین شما آن کسانی اند که قرآن را فرا گیرند و به دیگران آموزش دهند.

رمضانی در خصوص آغاز به کار ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم اشاره کرد و گفت:و به اطلاع کاربران ارجمند در فضای مجازی می رسانیم،اداره اوقاف و امور خیریه در راستای فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)با عقد تفاهم نامه ایی با اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به بکار گیری تعدادی مربی مجرب و توانمند(خواهر و برادر )در زمینه آموزش حفظ قرآن از شهرستانهای پاوه ,جوانرود,ثلاث بابا جانی و روانسر خواهد نمود.

لذا از کلیه علاقمندان دعوت می شود به جهت انجام سیکل اداری و به جهت به کار گیری و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۸۳۴۶۱۲۳۱۲۲ فرهنگی اداره اوقاف و شهرستان پاوه و اورامانات تماس حاصل فرمایید.ضمنا این آگهی تا تاریخ ۳۰ اوردیبهشت دارای اعتبار می باشد.

 

2 پاسخ برای “جذب مربیان مجرب حافظ قرآن کریم در اورامانات

  • داتشجو در تاریخ اردیبهشت 11, 1396 گفت:

    ببخشید یک تبریک میخواستم برای معلم دریک صفحه منتشر چقدر هزینه دارد اگه شماره تلفن بزار تا بگین جواب بده یا خیر بدین

    • فرهاد صالحي در تاریخ اردیبهشت 11, 1396 گفت:

      با سلام به کانال تلگرام سلام پاوه https://t.me/salampaveh مراجعه کنید و در قسمت ارتباط با ادمین با مدیر کانال صحبت کنید با تشکر در خدمت هستیم