ج 31 فروردین 1403 ساعت 02:23

تقدیر شهرداراز اعضای شورای اسلامی شهر پاوه /عکس

تقدیر شهرداراز اعضای شورای اسلامی شهر پاوه /عکس

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت نهم اردیبهشت‌ماه،روز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا،شهردار پاوه به همراه تعدادی از  پرسنل شهرداری با حضور در ساختمان شورا از اعضای شورای اسلامی شهر پاوه تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی محمد میری از همه اعضای شورای اسلامی این شهر به دلیل تلاش‌های صادقانه و بی‌دریغشان تقدیر کرد و […]

به گزارش سلام پاوه:به مناسبت نهم اردیبهشت‌ماه،روز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا،شهردار پاوه به همراه تعدادی از  پرسنل شهرداری با حضور در ساختمان شورا از اعضای شورای اسلامی شهر پاوه تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:علی محمد میری از همه اعضای شورای اسلامی این شهر به دلیل تلاش‌های صادقانه و بی‌دریغشان تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد: انشاءا… با کمک و همیاری همدیگر و دیگر مسئولین شهری بتوانیم در جهت پیشبرد اهداف والای شهر و اعتلای هر چه بیشتر شهر و خدمت به شهروندان بیش از پیش کوشا باشیم و گامهایی مؤثرتر و اثربخش‌تر در جهت خدمت به مردم برداریم.

میری ضمن تبریک این روز، از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اعضای شورای اسلامی شهر در پیشبرد اهداف از پیش تدوین شده در راستای خدمت به شهروندان تشکر کرد.

شیرزاد صفری رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضا نیز ضمن تقدیر از حضور شهردار پاوه در شورای اسلامی شهر و توجه و احترام وی به شأن و جایگاه شوراهای اسلامی از زحمات شبانه‌روزی شهردار پاوه در این مدت تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان این مراسم لوح تقدیری از سوی شهردار به اعضای شورای اسلامی شهر پاوه اهدا شد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه:لازم میداند ضمن تبریک این روز به همه اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان پاوه از تلاشها و زحماتی که در این چند سال برای پیشبرد توسعه شهری و روستایی انجام داده اند تقدیر و تشکر کند.

5 پاسخ برای “تقدیر شهرداراز اعضای شورای اسلامی شهر پاوه /عکس

  • احمد در تاریخ اردیبهشت 14, 1396 گفت:

    این همه تقدیر به چه خاطر سال به سال منطقه عقب نشینی می کند هر سال به قول معروف (خوزگه به پاره ) دیگر جایی برای تقدیر و تشکر نمی ماند این مسئولین محترم خیال می کنند اگر از همدیگر تقدیر کنند نظر مردم در باره آنها عوض می شود مانند داستان پادشاهی که با حالت لخت در بازار قدم می زد و مردم می گفتند چه لباس فاخری پوشیده چون شایع کرده بودند هر کس لباس فاخر شاه را نبیند حرام زاده است پس مردم هم ناچار برای تبری جستن از حرام زادگی همه می گفتند لباس شاه خیلی زیبا است پس شورای محترم شهر تقدیر و تشکر مارآ هم همچون شهردار پذیرا باشد

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 14, 1396 گفت:

    می توان با این پول ربع سکه حداقل ۱۰ دست انداز جاده پاوه که مشکل دارد بر طرف نمود شهردار محترم و شوراهای زحمتکش

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 10, 1396 گفت:

    تقدیر بابت چه کاری اخه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  • کارمندشهرداری در تاریخ اردیبهشت 10, 1396 گفت:

    سلام کاک فرهاد در ضمن ربع سکه هم داده شد دراین بی پولی لطفا تایید کن

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 10, 1396 گفت:

    بوی تبلیغات و پوپولیسم میاد