چ 29 فروردین 1403 ساعت 00:14

دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

دو خبر کوتاه از شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه:رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه اهم برنامه های بنیاد شهید در روز جانباز تشریح کرد. جهانگیر لطفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک روز جانباز و گرامیداشت این روز خجسته از رشادت ها و ایثارگری جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: امنیت و آسایش […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه اهم برنامه های بنیاد شهید در روز جانباز تشریح کرد.

جهانگیر لطفی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک روز جانباز و گرامیداشت این روز خجسته از رشادت ها و ایثارگری جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد و گفت: امنیت و آسایش این مرز و بوم بدلیل رشادت ها و از خودگذشتگی ایثارگران است.

وی عطرافشانی و غبار روبی مزار مطهرشهدا، دیدار و سرکشی از تعدادی از جانبازان ۵۰ الی ۷۰درصد همراه با ائمه جمعه و جماعت؛برگزاری مراسم روز جانباز؛ نصب پلاکارد در سردرب ادارات به همین مناسبت؛تجلیل ازجانبازان شاغل در ادارات توسط ادارات مربوطه شهرستان از جمله برنامه های این روز در شهرستان پاوه دانست.

به مناسبت روز شورا بخشدار نوسود از شوراهای روستاهای این بخش تجلیل کرد

به گزارش سلام پاوه : سعدی مصطفی زاده بخشدار نوسود طی مراسمی در سالن جلسات بخشداری نوسود از اعضای شورای روستاهای بخش نوسود به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز ملی شوراهای شهر و روستا از زحمتکشان شورا در این روستاها تجلیل کرد.

بخشدار نوسود اهمیت نقش شورا را در توسعه تشریح کرد و گفت :راه اندازی شوراها از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و شوراها سرمایه ای عظیم و ارزشمند می باشند.

وی گفت: شوراهای امروز بعنوان پل ارتباطی مردم با نهادهای دولتی تاثیر بسزایی در معرفی مشکلات مردم حوزه استحفاظی خود به مجاری دولتی و اقدام برای رفع این مشکلات دارند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از اعضای شورای روستاهای بخش نوسود تجلیل شد.