پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:22

ميزان طلاق در شهرستان پاوه بيش از 17 درصد افزايش يافته است

ميزان طلاق در شهرستان پاوه بيش از 17 درصد افزايش يافته است

به گزارش سلام پاوه و به نقل  از روابط عمومی فرمانداری پاوه :رييس اداره ثبت احوال پاوه گفت: ميزان طلاق در اين شهرستان از ابتداي امسال تا پايان مرداد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9/17 درصد افزايش داشته است. به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان پاوه “امين مصطفايي”  در جلسه شوراي هماهنگي ثبت وقايع […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل  از روابط عمومی فرمانداری پاوه :رييس اداره ثبت احوال پاوه گفت: ميزان طلاق در اين شهرستان از ابتداي امسال تا پايان مرداد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9/17 درصد افزايش داشته است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان پاوه “امين مصطفايي”  در جلسه شوراي هماهنگي ثبت وقايع حياتي، با انتقاد از عدم بموقع اعلام وقايع حياتي توسط تعدادي از ادارات ذيربط به ثبت احوال،  ثبت احوال پاوهافزايش ميزان طلاق در شهرستان پاوه را نگران كننده دانست.
وي گفت: وقايع چهارگانه حياتي در پنج ماه سپري شده از امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به اين صورت است كه طلاق با 9/17 درصد افزايش به 95 مورد، ولادت با 3/1درصد كاهش به 455، فوت با 12 درصد كاهش به 131مورد و ازدواج با 9/1 درصد كاهش به 409 فقره رسيده است.
فرماندار پاوه نيز با قدرداني از زحمات كاركنان اداره ثبت احوال، عملكرد كاركنان اين اداره را مطلوب ارزيابي كرد و اعلام و ثبت بموقع وقايع حياتي را در راستاي برنامه ريزي براي عمران و توسعه كشور حائز اهميت دانست و بر همكاري همه جانبه ادارات و ارگان هاي شهرستان با اداره ثبت احوال تاكيد كرد.
“حسين خدرويسي” افزود: به منظور تهيه تجهيزات مورد نياز براي صدور كارت ملي هوشمند، امسال مبلغ 650 ميليون ريال اعتبار به اداره ثبت احوال شهرستان پاوه اختصاص داده شد.
منبع: روابط عمومي فرمانداري پاوه