ج 10 فروردین 1403 ساعت 16:42

فرماندار پاوه :هر مدیری که توانایی جذب اعتبارات را ندارد باید برود

فرماندار پاوه :هر مدیری که توانایی جذب اعتبارات را ندارد باید برود

به گزارش سلام پاوه : جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه با حضور مدیران شهرستان پاوه و نمایندگانی از ادارات کل  و به ریاست فرماندار پاوه در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزارشد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: امسال بیش از ۶۶ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعتبار برای ۱۲۵ طرح […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان پاوه با حضور مدیران شهرستان پاوه و نمایندگانی از ادارات کل  و به ریاست فرماندار پاوه در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزارشد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : فرماندار پاوه گفت: امسال بیش از ۶۶ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال اعتبار برای ۱۲۵ طرح از محل اعتبارات استانی به این شهرستان اختصاص یافته است.

پرویز ایده پور در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان که با هدف بررسی اعتبارات تخصیصی تملک دارائی سال ۹۶ و نحوه توزیع آنها در فرمانداری برگزار شد، افزود: این طرحها در فصول عمران شهری و روستایی، انرژی، فرهنگ و هنر، کشاورزی، حمل و نقل، آموزش، آب، منابع طبیعی و محیط زیست است.

ایده پور با تأکید بر جذب به موقع اعتبارات گفت: هر مدیری که توانایی جذب اعتبارات را ندارد باید برود چون هیچ عذر و قصوری را در این ارتباط را نمی پذیرم.

فرماندار پاوه تصریح کرد: مدیرانی که سال گذشته نتوانستند اعتبارات را جذب کنند به طور قطع با آنها برخورد خواهیم کرد.

7 پاسخ برای “فرماندار پاوه :هر مدیری که توانایی جذب اعتبارات را ندارد باید برود

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 10, 1396 گفت:

    آقای فرما ندار با سپاس اگر رضایت شهروندان می خواهید هیت در رابطه بررسی بودجه در شهرمان اقدام نماید خیلی موارد مشخص می شود غیر این صورت خودرا به زحمت انداختی چون شهر دیگر فرقه ای ورها شدو فقطمراسمات جلسات بنحو احسن انجام گرفت وشهرونده دیگر عددی نیستند برای ،،،،،،؟؟؟؟؟؟

  • داخ دل در تاریخ اردیبهشت 9, 1396 گفت:

    آقای فرماندار اعلام نمودن با مدیرانی که اعتبار جذب نکرده اند برخورد میکنیم . شما که خودتان می دانید مدیران کدام اداره بی لیاقت و ضعیف عمل می کنند همه آنها را اینجا معرفی بکنید تا برای مردن روشن شود

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 9, 1396 گفت:

    آقای فرماندار اعتبارات جنابعالی تقسیم می کنید نه ما . اگر بدست ماست هر اداره ای ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال نیاز دارد ولی ببخشید

  • بازنشسته در تاریخ اردیبهشت 9, 1396 گفت:

    سلام جناب آقای ایده پور پس درمانگا تامین اجتماعی شهرستان پاوه ۳۵ ماه پیش کلنگ احداث آن به زمین زده شد وقراربود ۱۸ماه تحول شود کجارسید ؟؟؟!!!

  • بازنشسته ف د در تاریخ اردیبهشت 8, 1396 گفت:

    جناب آقای ایده پور با سلام وخسته نباشی تلاش ودلسوزی شما بر کسی پوشیده نیست بعنوان فرد باز نشسته حرف شما تا آخر متوجه شدم نظارت وبررسی تا به امروز به این کندی در فرمانداری ندیدم نیاز است مسول مسول طرح وبرنامه ریزی بودجه جابجا یی صورت گرفت شود وشخصی توانمند ه وبدون معذرت در راس کار قرا ر دهید چون معضل کاری همان معذرت به عناوین مختلف است که دراس کار قرار می دهند که احترام ؟؟؟؟؟؟ حفظ شود وزحمات به عهده جنابعالی وخواسته

  • تورج ر در تاریخ اردیبهشت 8, 1396 گفت:

    آقای فرماندار سپاس که واققیت مطرح نمودید حقشان این مسول نا کارآمده با ترفنده اداری کل سیتم زیر سوال می برد وانتظار نمونه شدن هم دارند شدن عنیا ابر بهاری ولی نه انتظار آنها برآورده نمی شود بژی فرماندار هرموقع ماهی از اب گرفت تازه است احسن

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 8, 1396 گفت:

    الان؟؟؟؟