ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 00:53

درخشش دانش آموزان پاوه ای در مسابقات فرهنگی هنری مرحله قطبی

درخشش دانش آموزان پاوه ای در مسابقات فرهنگی هنری مرحله قطبی

به گزارش سلام پاوه : دانش آموزان مدارس پاوه در مسابقات فرهنگی هنری مرحله قطبی در بین شهرستان ها و مناطق اورامانات خوش درخشیدند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :مسابقات فرهنگی هنری با حضور دانش آموزان منطقه اورامانات در رشته های سرود، نمایش صحنه ای، سرود تلفیقی و محلی و همچنین تکنوازی رشته های مختلف […]

به گزارش سلام پاوه : دانش آموزان مدارس پاوه در مسابقات فرهنگی هنری مرحله قطبی در بین شهرستان ها و مناطق اورامانات خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :مسابقات فرهنگی هنری با حضور دانش آموزان منطقه اورامانات در رشته های سرود، نمایش صحنه ای، سرود تلفیقی و محلی و همچنین تکنوازی رشته های مختلف موسیقی در روانسر برگزار شد.

در این مسابقات ۱۰ نفر از دانش آموزان مدارس پاوه حائز رتبه های برتر شدند که در مجموع ۷ رتبه اول، ۱ رتبه دوم و ۲ رتبه سوم بدست آمد.

براساس این گزارش، در گروه پسران پرهام شهریاری در رشته تکنوازی سنتور، هورام حبیبی در رشته تکنوازی سه تار، آریا محمدی در رشته تکنوازی دف و همچنین در گروه دختران، پریا ولدبیگی در رشته تکنوازی سه تار، پریسا مولودی در رشته تکنوازی گیتار و گروه هم نوازی روژیار آموزشگاه حضرت خدیجه هریک حائز رتبه های اول شدند.

گروه سرود دبیرستان متوسطه اول حضرت خدیجه و گروه سرود دبیرستان متوسطه دوم قدس شاهد پاوه نیز هریک رتبه های سوم این مسابقات را در بخش خود کسب کردند.

گفتنی است در بخش نمایش صحنه ای نیز دبیرستان متوسطه دوم فردوس دوریسان و دبیرستان متوسطه اول رضوان موفق به کسب رتبه های اول و دوم شدند.