ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:40

اهم برنامه های هفته کار و کارگر در شهرستان پاوه را تشریح کرد

اهم برنامه های هفته کار و کارگر در شهرستان پاوه را تشریح کرد

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پاوه اهم برنامه های این سازمان را در هفته کار و کارگر در پاوه تشریح کرد. فاضل سلیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران پرتلاش ، پیشگامان اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال اهم برنامه های این هفته را […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پاوه اهم برنامه های این سازمان را در هفته کار و کارگر در پاوه تشریح کرد.

فاضل سلیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران پرتلاش ، پیشگامان اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال اهم برنامه های این هفته را تشریح کرد.

وی گفت : حضور جمعی از کارگران و تشکلات کارگری شهرستان در نمازجمعه فردا ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، برگزاری مراسم روز کارگر به منظور تجلیل از کارگران نمونه شهرستان ، تجلیل از فرزندان معظم شهدا فعال در حوزه تولید و اشتغال، تجلیل از بانوان سرپرست خانواده فعال در حوزه کار و تلاش و همچنین بانوان کارآفرین شهرستان از جمله برنامه های هفته کار و کارگر درشهرستان می باشد که با تلاش ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته کار وکارگر درشهرستان اجرا می گردد.

گفتنی است هرساله از تاریخ ۵ تا ١١ اردیبهشت ماه به نام هفته کار و کارگر نامگذاری شده است که نشانگر اهمیت کارگران در عرصه کار و تولید می باشد چرا که کارگران همواره در تمامی عرصه ها حضوری مهم و تاثیر گذار داشته اند .

2 پاسخ برای “اهم برنامه های هفته کار و کارگر در شهرستان پاوه را تشریح کرد

  • پاوه ای در تاریخ اردیبهشت 9, 1396 گفت:

    من به نوبه خودم از تلاش خستگی ناپذیر جناب سلیمی وهمکارانشان درامر اشتغال کمال تشکر وامتنان را دارم

  • فرزندشهید در تاریخ اردیبهشت 7, 1396 گفت:

    ازریس محترم اداره کارو بنیادشهیدپاوه بخاطر آنکه به فکر فرزندان شهدا وخانواده معظم شهدا بودن ودیدارازآن عزیزان راجز برنامه قراردادند ممنونیم