پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:46

نشست مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه با اصحاب رسانه برگزار شد

نشست مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه با اصحاب رسانه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته سلامت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نشستی را در جهت تعامل هرچه بیشتر با اصحاب رسانه شهرستان پاوه برگزار کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان پاوه مدیر شبکه بهداشت […]

به گزارش سلام پاوه : به مناسبت هفته سلامت مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه نشستی را در جهت تعامل هرچه بیشتر با اصحاب رسانه شهرستان پاوه برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : صبح روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در محل سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان پاوه مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه به همراه رئیس مرکز بهداشت و درمان  در نشستی به مناسبت هفته سلامت و در راستای تعامل هرچه بیشتر و بهتر با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پاوه را برگزار کردند.

در این نشست صبورحسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان پاوه ضمن تشریح برنامه های هفته سلامت و اقدامات این سازمان در این هفته به جایگاه خطیر اصحاب رسانه پرداخت و گفت : رسانه های بازوان توانمندی برای پیشرفت و توسعه و برطرف کردن نقاط ضعف هر دستگاه و اداره و مدیری می باشند.

وی ضمن قدردانی از پیگیری های سایتهای محلی پاوه و انعکاس مشکلات و درخواست های شهروندان گفت : بدون شک رسانه های برای شبکه بهداشت و درمان پاوه می توانند بسیار کمک حال باشند.

حسینی با تاکید بر اینکه امیدواریم تعامل بیشتری با رسانه ها داشته باشیم گفت : خبرنگاران شهرستان به دلیل حساسیت های خاص مقوله های بهداشتی و درمانی لازم است در انعکاس اخبار تمامی جوانب و صحت و سقم خبرها را در نظر بگیرند تا خدایی نخواسته باعث دلسردی مجموعه ای یا ایجاد فضایی ملتهب در بین مردم نشوند.

هوشیار بهشتی زاده رئیس مرکز بهداشت پاوه نیز با اشاره به تلاشهای شبانه روزی مجموعه شبکه بهداشت و ارائه خدمات در نقاط مختلف شهرستان و توجه ویژه به مناطق مرزنشین و جذب پزشکان متخصص و نیروهای مجرب از صاحبان رسانه درخواست کرد تعامل بیشتری با مجموعه شبکه بهداشت داشته باشند.

در ادامه خبرنگاران حاضر در جلسه عمده مشکلات و مباحث  و خواسته های مردم را مطرح کردند وخواستار رفع مشکلات و توجه هرچه بیشتر به مقوله سلامت مردم و رفع کمبودها شدند.