پ 30 فروردین 1403 ساعت 04:26

مهلت اعتراض افراد رد صلاحیت شده شوراها امروز به پایان می رسد

مهلت اعتراض افراد رد صلاحیت شده شوراها امروز به پایان می رسد

به گزارش سلام پاوه:سخنگو ومسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت:داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی فقط تا پایان وقت اداری امروز(چهارشنبه ۶ اردیبهشت)فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیاتهای نظارت برای بررسی مجدد سوابق آن ها تحویل دهند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:رسول مرادی […]

به گزارش سلام پاوه:سخنگو ومسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت:داوطلبان رد صلاحیت شده شوراهای اسلامی فقط تا پایان وقت اداری امروز(چهارشنبه ۶ اردیبهشت)فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیاتهای نظارت برای بررسی مجدد سوابق آن ها تحویل دهند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:رسول مرادی اعلام کرد:کار دریافت اعتراض افراد ردصلاحیت شده شوراهای اسلامی از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا پایان وقت اداری امروز (چهارشنبه) ادامه دارد.

وی افزود:داوطلبان رد صلاحیت شده در بخش های استان باید اعتراض خود را به هیاتهای نظارت شهرستان مربوطه و داوطلبان رد صلاحیت شده در شهرها نیز اعتراض خود را به هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه واقع در استانداری تحویل دهند.

مرادی یادآوری کرد:هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی فقط براساس پاسخ استعلام مراجع چهارگانه و برابر قانون، صلاحیت نامزدها را بررسی می کند و رد صلاحیت داوطلبان کوچکترین ارتباطی با مسائل جناحی و قومیتی ندارد.

مسئول روابط عمومی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان کرمانشاه افزود: از هفتم تا شانزدهم دوباره کار بررسی سوابق افراد رد صلاحیت شده انجام خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد:روز هفدهم اردیبهشت تکلیف قطعی و نهایی افراد تائید و یا رد صلاحیت شده مشخص می شود و نامزدهای تائید صلاحیت شده شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۱ اردیبهشت رسما کار تبلیغات خود را می توانند به مدت یک هفته و تا روز ۲۷ اردیبهشت انجام دهند.

گفتنی است روز جمعه ۲۹ اردیبهشت کار برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.