ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:19

افراد را نمی توان بدون استناد قانونی رد صلاحیت کرد/برای احقاق حقوق ردصلاحیت شده ها تلاش می کنیم

افراد را نمی توان بدون استناد قانونی رد صلاحیت کرد/برای احقاق حقوق ردصلاحیت شده ها تلاش می کنیم

به گزارش سلام پاوه:رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت:رد صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا باید کاملاً براساس موازین قانونی و به شکلی درست و منطقی صورت گرفته باشد زیرا افراد را نمی توان بدون استناد مشخص و قانونی رد صلاحیت کرد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:یوسف شاه حسینی روز دوشنبه […]

به گزارش سلام پاوه:رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت:رد صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا باید کاملاً براساس موازین قانونی و به شکلی درست و منطقی صورت گرفته باشد زیرا افراد را نمی توان بدون استناد مشخص و قانونی رد صلاحیت کرد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا:یوسف شاه حسینی روز دوشنبه در یازدهمین نشست ستاد انتخابات استان که با حضور اعضای این ستاد و فرمانداران شهرستان های مختلف در استانداری کرمانشاه برگزار شد؛افزود:خوشبختانه روند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به خوبی در حال انجام است و مشکل خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمانشاه ادامه داد:هم اکنون در مرحله دریافت شکایات نامزدهای رد صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا هستیم که این مرحله تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد:در این مرحله باید مراقبت کنیم که این رد صلاحیت ها کاملاً بر اساس موازین قانونی و به شکلی درست و منطقی صورت گرفته باشد زیرا افراد را نمی توان بدون استناد مشخص و قانونی رد صلاحیت کرد.

شاه حسینی خاطرنشان ساخت:در موضوع تایید صلاحیت های شوراها بدون توجه به گروه خاص سیاسی و یا قومیت خاصی، باید در راستای احقاق حقوق تک تک نامزدها تلاش کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه به آمار بالای تایید صلاحیت شده ها در استان اشاره کرد و گفت:خوشبختانه کمتر از ۱۰ درصد داوطلبان شوراها توسط هیات های اجرایی رد صلاحیت شده اند و ۱۱ درصد نیز توسط هیات های نظارت رد صلاحیت شده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت:با توجه به اعلام نهایی اسامی ۶ نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان در همان مدت زمان پنج روز اولیه، نامزدهای این دوره از انتخابات فرصت بیشتری برای تبلیغات انتخابات در اختیار دارند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قانون توسط ستادهای انتخاباتی و طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری اظهار داشت: باید روند تبلیغات ستادهای انتخاباتی کاملاً شفاف و در چارچوب قانون باشد و با متخلفان به جدیت برخورد می شود.

در این نشست کمیته های مختلف ستاد انتخابات استان به ارائه گزارشی از کارها و فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف کاری پرداختند.

2 پاسخ برای “افراد را نمی توان بدون استناد قانونی رد صلاحیت کرد/برای احقاق حقوق ردصلاحیت شده ها تلاش می کنیم

  • همشهری در تاریخ اردیبهشت 6, 1396 گفت:

    از بین این همه کاندید برای شهر کوچکی چون پاوه خوب باید عده ای از انها حذف شوندواقعا رد صلاحیت بعضی ها درست بوده است و رد صلاحیت این دوره ی شورا واقعا قابل قبول است

  • شهروند در تاریخ اردیبهشت 6, 1396 گفت:

    سلام گناه است بدون مدرک بعضی ها را رد می کنند چون تعصبی است همه مردم انقلابی و دارای فرهنگ اسلامی و اجتماعی هستند روز قیامت چه جوابی را دارند نه با روزه است و نه با عبادت ظاهری رد صلاحیت یعنی چه . یعنی فلان شخص حتی می توان گفت شایسته هیچی را ندارد . بقول شاعر : عیب رندان مکن ای زاهد نیکو سرشت . گناه دیگران را بر تو خواهند نوشت .