ج 31 فروردین 1403 ساعت 02:01

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان ابتکار پاوه/عکس

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان ابتکار پاوه/عکس

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان ابتکار و بانوان کار آفرین شهرستان پاوه به مناسبت هفته مشاغل در محل سالن ورزشی هنرستان ابتکار پاوه افتتاح شد. مدیر هنرستان دخترانه ابتکار  در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : هدف از برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته مشاغل و آشنایی و معرفی رشته ها […]

به گزارش سلام پاوه : نمایشگاه دستاوردهای هنرجویان هنرستان ابتکار و بانوان کار آفرین شهرستان پاوه به مناسبت هفته مشاغل در محل سالن ورزشی هنرستان ابتکار پاوه افتتاح شد.

مدیر هنرستان دخترانه ابتکار  در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : هدف از برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته مشاغل و آشنایی و معرفی رشته ها و شغلهای عملی دانست.

خانم طیب زاده گفت : در این نمایشگاه ۱۵ رشته هنری که قابلیت اجرایی در سطح شهرستان به عنوان شغل را دارند در این نمایشگاه معرفی شده اند که دانش آموزان اول متوسطه با بازدید از این رشته ها در صورت علاقمندی می توانند در رشته خود را انتخاب کنند.

وی افزود : در این نمایشگاه از زنان کارآفرین و هنرمند سطح شهرستان دعوت شده است تا در کنار دانش آموزان هنرهای خود را به عنوان کار آفرین و شغل به نمایش بگذارند.

مدیرآموزش و پرورش پاوه در آئین افتتاح این نمایشگاه ضمن تشکر از مدیر هنرستان و همکاران و همه هنرجویانی که در برپایی این نمایشگاه نقش داشته اند گفت : این نمایشگاه در پنج رشته امور اداری،کودک یاری،مدیریت خانواده وگل وگیاه با اتسفده از توانمندی ۳۷ هنرآموز مدرسه کارودانش ابتکار پاوه راه اندازی شده است.

 مختار برزگر فرد با بیان اینکه این نمایشگاه عرصه توانمندی وهنرنمایی هنرآموزان وهنر جویان مدرسه کار و دانش ابتکار پاوه است به بیان اهداف برپایی این نمایشگاه پرداخت .

وی فلسفه وهدف برپایی نمایشگاه را معرفی سطح توانمندیهای هنرجویان این شهرستان و معرفی مشاغل و رشته های موجود در این هنرستان و سایر مدارس شهرستان پاوه دانست.


برزگرفرد
تصریح کرد راه اندازی این نمایشگاه همچنین موجب ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان سال اخر متوسطه اول در هدایت تحصیلی،بعد دانشی و علمی و علاقه ای می شود و باعث ایجاد رغبت  و گرایش به سمت هنرستانها و مشاغل جدید می شود .

 

 

گفتنی است این نمایشگاه از امروز ۴ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در هنرستان ابتکار پاوه دایر می باشد.