س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 20:12

زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود نواخته شد/عکس

زنگ سلامت در مدارس منطقه نوسود نواخته شد/عکس

به گزارش سلام پاوه:در دومین روز از هفته سلامت در مراسمی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ، مسئول مرکز بهداشت نودشه… زنگ سلامت در دبستان حضرت سمیه نودشه نواخته شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش وپرورش نوسود ضمن تبریک هفته سلامت و تقدیر از زحمات همکارانش و اشاره به شعار این هفته […]

به گزارش سلام پاوه:در دومین روز از هفته سلامت در مراسمی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ، مسئول مرکز بهداشت نودشه… زنگ سلامت در دبستان حضرت سمیه نودشه نواخته شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش وپرورش نوسود ضمن تبریک هفته سلامت و تقدیر از زحمات همکارانش و اشاره به شعار این هفته با عنوان زندگی سالم با نشاط و امید بیان داشت که دین مبین اسلام به نکات مهم و قابل توجه در خصوص بهداشت فردی و اجتماعی اشاره نموده که رعایت این نکات و توصیه ها سلامت افراد را تضمین می کند.

منصور وهابی با اشاره به آیات قرآنی سلامتی،جوانی و امینت را از نعمت های مهم برشمرد که خداوند متعال آنها رابه آدمی ارزانی داشته است لذا می طلبد همواره شاکر خداوند متعال و قدر دان نعمت های الهی باشیم.

وهابی در بخش دیگری از سخنان خود ترویج تغذیه سالم همراه با تحرک بدنی و ورزشی را از مهم ترین محور های برنامه هفته سلامت برشمرد و از دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت در خانواده نام برد که می توانند نقش مؤثری را در برنامه ریزی های سلامت در خانواده داشته باشد.

وی با اشاره به سلامت جسمی و روحی بعنوان دو مؤلفه مهم و مرتبط با یکدیگر عنوان کرد: رعایت بهداشت و تغذیه سالم ضامن سلامتی جسمی افراد و ذکر و یاد خدا سلامتی روحی و روان آدمی را تضمین خواهد کرد.

وهابی هدف از برگزاری این مراسم را اطلاع رسانی،فرهنگ سازی برای ارتقاء سلامت و تشویق ترغیب دانش آموزان در جهت استفاده از غذا هاو خوراکی های سالم بیان کرد.

شایان ذکر است در این مراسم دانش آموزان برنامه های متنوعی را اجرا نمودند و در حاشیه مراسم جشنواره غذا های سالم بومی محلی برگزار گردید. و با سیب درختی که نمادی از سلامتی است و هم چنین غذا های بومی محلی از دانش آموزان پذیرایی شد.