پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:17

راه اندازی استخر سرپوشیده پاوه در هفته جاری

راه اندازی استخر سرپوشیده پاوه در هفته جاری

به گزارش سلام پاوه:روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در اطلاعیه ای از راه اندازی استخر سرپوشیده پاوه در هفته جاری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری سلام پاوه:به اطلاع کلیه همشهریان محترم می رساند استخر سرپوشیده شهرستان پاوه از روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۲/۶آماده پذیرایی از همشهریان محترم می باشد. لازم به توضیح […]

به گزارش سلام پاوه:روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه در اطلاعیه ای از راه اندازی استخر سرپوشیده پاوه در هفته جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سلام پاوه:به اطلاع کلیه همشهریان محترم می رساند استخر سرپوشیده شهرستان پاوه از روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۲/۶آماده پذیرایی از همشهریان محترم می باشد.

لازم به توضیح است همه روزه(به استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۴تا ۱۶تایم عمومی جهت برادران برقرار می باشد و در صورت استقبال تایم ۱۶تا ۱۸نیز به این امر اختصاص خواهد یافت.

همچنین بانوان در روزهای دوشنبه و پنج شنبه هر هفته از ساعت ۹/۳۰لغایت ۱۱ می توانند از استخر سرپوشیده استفاده نمایند بدیهی است در صورت استقبال به  تایم های بانوان و روزهای استفاده آنها افزوده خواهد شد.

علاقمندان جهت استفاده از استخر به صورت خصوصی نیز می توانند جهت دریافت تایم و عقد قرار داد به اداره ورزش و جوانان شهرستان پاوه مراجعه فرمایند.

شماره تلفن تماس ۰۸۳۴۶۱۲۱۰۳۶ و ۰۹۱۸۸۳۶۱۱۷۱صابر شیری

4 پاسخ برای “راه اندازی استخر سرپوشیده پاوه در هفته جاری

  • فلانی.... در تاریخ اردیبهشت 9, 1396 گفت:

    سه روز مارو گذاشتن سر کار سه روز میریم میگن انشاءالله فردا امروز هم رفتیم گفت فردا اصلا باز نمیکنن
    واقعا متاسفیم

  • معصومه در تاریخ اردیبهشت 4, 1396 گفت:

    اداره ورزش و جوانان
    ههههههه

  • طاعون در تاریخ اردیبهشت 3, 1396 گفت:

    با سلام راستی پاوه اداره ورزش و جوانان داره ؟ این دوستان چیکار میکنن اصلا به خود زحمت میدن از سالنهایی که فقط دارن پول جمع میکنن بازدید کنن واقعا جای تاسف داره در این مکانها اصلا نظافت وجود ندارد مربیها به میل خود پول میگیرن

  • ااااا در تاریخ اردیبهشت 3, 1396 گفت:

    امیدوارم از لحاظ بهداشت مشکلش حل شده باشه
    خواهشا بهداشت و تربیت بدنی قبل از باز شدن استخر بازدیدی داشته باشن
    چرا مسولای این شهر تا این حد بی تفاوت شدن