ج 31 فروردین 1403 ساعت 12:40

برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در نوسود/عکس

برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در نوسود/عکس

به گزارش سلام پاوه:اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور بخشدار،رئیس اداره آموزش و پرورش،شهردار،رئیس شورای اسلامی نوسود،معاونین و کارشناسان اداره در دبستان حضرت زینب(س)برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش  وپرورش نوسود هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را شناسایی استعدادها،تشویق و ترغیب دانش آموزان به ورزش و ترویج فرهنگ ورزشی […]

به گزارش سلام پاوه:اختتامیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور بخشدار،رئیس اداره آموزش و پرورش،شهردار،رئیس شورای اسلامی نوسود،معاونین و کارشناسان اداره در دبستان حضرت زینب(س)برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه:رئیس اداره آموزش  وپرورش نوسود هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای را شناسایی استعدادها،تشویق و ترغیب دانش آموزان به ورزش و ترویج فرهنگ ورزشی در مدارس و جامعه عنوان کرد و افزود:بالا بردن سطح آمادگی جسمی دانش آموزان،ارتقاء سلامت جسمی و روحی،توسعه ورزش های همگانی،ایجاد شادابی و نشاط در مدارس،تقویت حس مسئولیت پذیری،مشارکت و در نهایت توجه به کار گروهی و تیمی و ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر در بین دانش آموزان را تاکید کرد.

منصور وهابی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تحصیل،تهذیب و ورزش را سه مؤلفه مهم برای جوانان دانست و خواستار توجه جدی دانش آموزان به ورزشی در کنار تحصیل و تهذیب شد.

وی ورزش را امری مهم در تضمین سلامت جسمی و روحی برای نسل آینده بر شمرد که سنگ بنای این مهم در مدرسه پایه گذاری می شود.

این آیین با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید،سرود ملی جمهوری اسلامی توسط دانش آموزان،اجرای سرود ورزشی،رژه دانش آموزان با حمل مشعل المپیاد و اجرای حرکات زیبای ورزشی در رشته های والیبال،تنیس روی میز،طناب بازی،اسکیت،حرکات نمایشی با توپ همراه بود و در پایان هدایایی به دانش آموزان تقدیم گردید.