ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 01:46

کسب رتبه های برتر استان توسط دو فرهنگی آموزش و پرورش نوسود

کسب رتبه های برتر استان توسط دو فرهنگی آموزش و پرورش نوسود

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش منطقه نوسود از کسب رتبه های برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس عشایری در استان کرمانشاه توسط دو فرهنگی این آموزش و پرورش خبر داد. منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد : بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ، دو […]

به گزارش سلام پاوه : مدیر آموزش و پرورش منطقه نوسود از کسب رتبه های برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس عشایری در استان کرمانشاه توسط دو فرهنگی این آموزش و پرورش خبر داد.

منصور وهابی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد : بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ، دو تن از همکاران فرهنگی آقایان معاذ صالحی و آرمان بهرام زاد  در جشنواره الگو های برتر تدریس عشایری رتبه های اول استان را کسب نموده اند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند .

وی ضمن ابراز خردسندی از موفقیت این دو همکار گفت : تقویت و توسعه ی مهارت های حرفه ای معلمان تشویق و ترغیب آنان به استفاده از روش های مختلف یاددهی،یادگیری و به کارگیری فناوری های اطلاعات در فرآیند آموزشی ایجاد رقابت سالم بین معلمان را با تکیه به کاربست روش های تدریس فعال و موثر به منظور تبادل تجارب مفید آموزشی را از اهداف این جشنواره استانی برشمرد.

وهابی ازفرهنگیان منطقه ی نوسود بعنوان نیروی انسانی کارآمد توانمند مسئولیت پذیر و دلسوز نامبرد و موفقیت های مستمر در زمینه های مختلف را مرهون زحمات این قشر فرهیخته دانست و برای آن ها موفقیت روز افزون را از خداوند منان مسالت نمود.